کریمی: تاجگردون نماد یک شبکه فساد گسترده در کشور است ، ارتباط متهم بانک سرمایه با منتخب مردم گچساران

به گزارش بانوی ایران، نماینده مردم اراک گفت: تاجگردون نماد و سمبل یک شبکه فساد گسترده در کشور است که نمونه عینی آن در مجلس است. این فرد برای تمام اقوام و افراد خود شغل هایی درست کرده است که از طریق آنها اقدامات فسادگونه ای را انجام می دهد.

کریمی: تاجگردون نماد یک شبکه فساد گسترده در کشور است ، ارتباط متهم بانک سرمایه با منتخب مردم گچساران

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، علی اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، گفت: تاجگردون نماد و سمبل یک شبکه فساد گسترده در کشور است که نمونه عینی آن در مجلس است.

وی ادامه داد: این فرد برای تمام اقوام و افراد خود شغل هایی درست کرده است که از طریق آنها اقدامات فسادگونه ای را انجام می دهد و یک شبکه بزرگ فساد تشکیل داده است.

نماینده اراک با اشاره به سوابق تاجگردون در مجلس، گفت: منتخب گچساران در مجلس متاسفانه در گلوگاهی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس) حضور داشت که از آن گلوگاه در جهت منافع خود قدم گام بر می داشت.

کریمی بیان داشت: چند تن از نمایندگان در مجلس حضور دارند که در مجلس و معاونت ها هم حاضر هستند، اما مشاهده می کنیم برادر و داماد آقای تاجگردون با رانت به معاونت های پارلمانی رسیده اند.

وی با اشاره به ارتباطات تاجگردون در شرکت های مختلف گازی و نفتی، بیان داشت: متهم بانک سرمایه با تاجگردون در ارتباط بوده و آقای حیدرآبادی متهم بانک سرمایه با آقای تاجگردون در شرکت پتروامید آسیا باهم در ارتباط بودند.

نماینده اراک اضافه نمود: تعدادی از اقوام ایشان به بهزیستی نفوذ کرده و یک باند بزرگ در این نهاد ایجاد کردند.

کریمی شرح داد: معترضین لیست شرکت هایی که یا خود شخص تاجگردون عضو هیئت رئیسه این شرکت ها بودند و یا اقوام آنها در این عضو هستند را دارند. جالب اینجاست که تاجگردون بیان می کند که پسرش بیکار است اما در سن 21 سالگی عضو هیئت مدیره یک شرکت بوده و خود این مورد را انکار می کند.

وی با اشاره به مدرک تحصیلی منتخب گچساران، گفت: استفاده از عناوین مختلف در نبود مدرک جرم است و ایشان مدرکی برای دکتری خود ارائه نداده است و در سال 98 کارگزینی مدرک ایشان را فوق لیسانس درج کرده است.

این نماینده مجلس با اشاره به ازدواج دوم تاجگردون، بیان داشت: تاجگردون این مورد را انکار کرد و جالب است نام فرزند و همسر دوم ایشان در شناسنامه اش ثبت نشده است اگر دو شناسنامه دارد که این خود تخلفی دیگر است.

وی تاکید کرد: هیچ کدام از مسائلی که در فضای مجازی مطرح میشود و تیم ایشان پشت این ماجرا هستند، درست نیست و تمام غلط بوده و اراجیفی بیش نیست.

کریمی در پایان گفت: امیدوار هستیم در صحن علنی و با رای قاطع اعتبارنامه ایشان در مجلس رد شود و این قضیه از این مجلس انقلابی دور از ذهن نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1139

به "کریمی: تاجگردون نماد یک شبکه فساد گسترده در کشور است ، ارتباط متهم بانک سرمایه با منتخب مردم گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: تاجگردون نماد یک شبکه فساد گسترده در کشور است ، ارتباط متهم بانک سرمایه با منتخب مردم گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید