کریستیچویچ: تا به حال در خانه پیروز نشدیم و انتظار برد داریم، بازیکنان جدید شاهین سطح تیم را تغییر داده اند

به گزارش بانوی ایران، میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شده اند، توانستند سطح تیم را بالاتر ببرند.

کریستیچویچ: تا به حال در خانه پیروز نشدیم و انتظار برد داریم، بازیکنان جدید شاهین سطح تیم را تغییر داده اند

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی آشپزخانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از ملاقات با نساجی مازندران گفت: بعد از بازی با پیکان که خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم و بازی خوبی انجام دادیم، باید کوشش کنیم این فرایند را در بازی فردا ادامه بدهیم. با تیمی خوب بازی داریم که قوی هستند. قطعاً فردا یک بازی سخت برای ما خواهد بود.

وی اضافه نمود: با طرفدارانی که داریم و با فعل خواستن که بچه ها صرف نموده اند، امیدوارم فردا نتیجه خوب بگیریم. مالکی و غلامعلی تبار هم به تمرینات ما برگشته اند و خوشبختانه تمام بازیکنان برای این بازی آماده هستند. بعضی بازیکنان ما مصدومیت های کوچکی داشتند و در آخر باید بگویم برای بازی سخت فردا آمادگی کامل را داریم و ان شاالله خدا هم یاری کند. آقای درویشوند هم به جمع ما برگشته است و این اتفاقی جدیدی بود که برای ما افتاد. گادرانی هم پس از مصدومیت در اختیار ما واقع شده است و جو خوبی در تیم داریم که من راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری درباره حمایت مردم شهر از این تیم و اینکه تیمش دو بازی پیاپی در خانه دارد که پس از ملاقات با نساجی باید با ماشین سازی مصاف بدهد، گفت: با کوشش زیاد بازیکنان و حمایت مضاعف طرفداران است که می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. از یاری هایی که در شهر بوشهر به ما انجام می گردد راضی هستم و پرداختی به بازیکنان هم انجام شده است. باید بتوانیم با در نظر دریافت پاداش انگیزه بازیکنان را بالاتر ببریم و این را می توانم بگویم که بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا شاهین را در لیگ حفظ کنیم. بازی فردا هم برای ما آغاز کوشش مان برای ماندن در لیست است و فقط بازی فردا برای ما اهمیت دارد و درباره بازی با ماشین سازی صحبت نمی کنیم.

کریستیچوویچ در مورد مسائل تیمش گفت: فقط می توانم بگویم یکی از مسائل شاهین شهرداری این بوده که در 14 روز اخیر فقط یک بار اجازه دادند در زمین اصلی تمرین کنیم. نمی دانم چرا این اجازه را به ما نمی دهند و بازیکنان ما به دلیل زمین سفتی که شهرداری دارد، مشکل بزرگ برای تمرین دارند. امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنان جدید شاهین شهرداری تأثیرگذار بوده اند و در بازی با پیکان هم خودشان را به خوبی ثابت کردند، اعلام نمود: این بازیکنان دیر به ما اضافه شده اند، اما تغییر سطح تیم که بازیکنان جدید داشتند، در بازی با پیکان به خوبی مشهود بود. از بازیکنان جدید مانند حیدری، مشکل پور، دورقی و... راضی هستم. تغییرات را احساس کردیم و باید بگویم مقابل پیکان تیم خوب بازی کرد. فردا به کوشش بیشتر احتیاج داریم، چون تا به امروز هیچکدام از بازی های داخل خانه را نتوانسته ایم پیروز شویم. از تمرینات خوب انتظار پیروزی در خانه را داریم، کاری که تا به امروز محقق نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 724

به "کریستیچویچ: تا به حال در خانه پیروز نشدیم و انتظار برد داریم، بازیکنان جدید شاهین سطح تیم را تغییر داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیچویچ: تا به حال در خانه پیروز نشدیم و انتظار برد داریم، بازیکنان جدید شاهین سطح تیم را تغییر داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید