کردها از اروپا خواستند به شمال سوریه نیرو اعزام نمایند

به گزارش بانوی ایران، رئیس هیئت اجرایی شورای سوریه دموکراتیک در سخنانی خواهان برخورد قاطع اتحادیه اروپا با ترکیه شد.

کردها از اروپا خواستند به شمال سوریه نیرو اعزام نمایند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، الهام احمد، رئیس هیات اجرایی شورای سوریه دموکراتیک اظهار کرد: اتحادیه اروپا باید قاطعانه با ترکیه برخورد کند؛ چراکه در غیر این صورت با موج بازگشت تروریست های داعش از سوریه روبرو خواهد شد.

وی هشدار داد: به دلیل اقدام خودسرانه آمریکا در خارج کردن نیروهایش از سوریه این تهدید بسیار جدی شده است. این مسأله امکان فرار کردن اعضای داعش را فراهم می نماید و به دنبال آن داعشی ها برای ادامه دادن به اقدامات تروریستی خود به سوی کشورهایشان روانه می شوند.

الهام احمد در ادامه توضیح داد: بازگشت عناصر داعش به کشورهایشان تهدید بزرگی برای انگلیس و به طور کلی اروپا به شمار می رود.

این مقام کرد در ادامه خواهان اعزام 2000 نیرو توسط اتحادیه اروپا به شمال سوریه جهت تامین امنیت مرزهای سوریه و ترکیه و جلوگیری از عبور عناصر داعش از آن و همچنین توقف تمامی معاملات تسلیحاتی با ترکیه شد.

وی بیان کرد: ملت ما با تسلیحات ساخت اروپا کشته می شوند. ترکیه ای که نامزد پیوستن به اتحادیه اروپا است همان ترکیه ای نیست که شما گمان می کنید می شناسید، این کشور اکنون یک کشور افراط گر است و شما در اروپا باید از آن آگاه باشید.

الهام احمد تأکید کرد: اتحادیه اروپا باید گفت وگوها پیرامون پیوستن ترکیه به این اتحادیه را متوقف نموده و هرگونه توافقنامه تجاری با آن را لغو کند، ترکیه باید احساس ترس کند اما درحال حاضر اینگونه نیست.،ایسنا

بیشتر بخوانید،داعش به مواضع نیروهای دمکراتیک سوریه حمله کرد

12:27 ::

1398،7،17

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 495

به "کردها از اروپا خواستند به شمال سوریه نیرو اعزام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردها از اروپا خواستند به شمال سوریه نیرو اعزام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید