پیغام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر بهداشت: پاسداشت دستاورد های بزرگ جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، صندلی رفیع و مسئولیت خطیر آن ها در توسعه نظام سلامت و تسکین آلام مردم، وظیفه ای همگانی است.

پیغام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وبدا، متن این پیغام دکتر بهرام عین اللهی به این توضیح است:

کاردرمانی از جمله مهمترین حرفه ها در توانبخشی و نظام سلامت است که در درمان و بازتوانی آسیب های جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی تاثیر بسزایی دارد از این رو به منظور شناساندن این رشته مهم، 27 اکتبر (5آبان) را روز جهانی کاردرمانی نامگذاری نموده اند تا ضمن گرامیداشت این روز، از کوشش های همکاران این حوزه در کنار دیگر اعضای گروه توانبخشی و پزشکی تقدیر بعمل آید. این عزیزان با شفقت و مهربانی در راستای افزایش کیفیت زندگی مراجعه نمایندگان و اکتساب بیشترین استقلال در فعالیت های روزانه آن ها کوشش می نمایند.

اینجانب ضمن نکوداشت و تبریک این روز مهم به جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، صندلی رفیع و مسئولیت خطیر همکاران کاردرمانگر را در توسعه نظام سلامت کشور و تسکین آلام مردم یادآور شده و بر این نکته تأکید می کنم که پاسداشت این دستاورد بزرگ وظیفه تک تک همکاران بزرگوار است و تنها در پرتو همگرایی، تقویت توان علمی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر محقق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1913

به "پیغام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید