پویش با کتاب در خانه تمدید شد

به گزارش بانوی ایران، پویش کتابخوانی با کتاب در خانه ویژه آخرین نوروز قرن تا خاتمه فروردین تمدید شد.

پویش با کتاب در خانه تمدید شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پویش با کتاب در خانه که نوروز سال جاری، براساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب، شبکه شهر ها و روستا های دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان ها شروع شد، تا 31 فروردین 99 تمدید شد.

در این پویش، بچه ها و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ های کوتاه دو دقیقه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر می نمایند، به معرفی کتابی می پردازند که در فضا های قرنطینه خانوادگی مطالعه نموده اند.

بچه ها و نوجوانان در این کلیپ از معرفی ساده کتاب فراتر می فرایند و وارد مصاحبه با نویسنده، شخصیت ها و دوستانشان می شوند و نظرشان را درباره کتاب اعلام می نمایند.

با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید-19 در کشور، ادامه تعطیلی مدارس و درخواست خانواده ها در شهر های مختلف برای فرصت بیشتر برای مطالعه کتاب و تهیه فیلم و کلیپ از گزارش بچه ها و نوجوانان و براساس نظر مشورتی هیئت داوران، شرکت در این پویش تا انتها 31 فروردین تمدید می گردد.

پویش با کتاب در خانه یک پویش سراسری و آزاد کتاب خوانی است و محدود به کتاب های خاصی نیست و در این مدت که ناشران الکترونیک کتاب ها را با تخفیف عرضه می نمایند فرصت مناسبی برای بچه ها و نوجوانان فراهم می گردد تا کتاب ها و آثار جدیدی را مطالعه نمایند. همچنین کتاب هایی با موضوع ویروس کرونا به رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.

تا به امروز از بیشتر مناطق جغرافیایی کشور در این پویش شرکت نموده اند، اما مشارکت استان های جنوبی، به خصوص استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان در این پویش پررنگ تر از بقیه استان ها بوده است. همچنین تا به امروز بیش از 90 درصد شرکت نمایندگان از فضای اینستاگرام برای انتشار کلیپ معرفی فیلم توسط بچه ها و نوجوانان استفاده نموده اند.

طبق اعلام دست اندرکاران این پویش پرکردن فرم شرکت در پویش در پایگان اینترنتی شبکه ترویج کتاب خوانی به نشانی https://bookpromotion.ir لازم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 823

به "پویش با کتاب در خانه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش با کتاب در خانه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید