پناهجویان به دنبال مرگ مشکوک یک زن کمپ ویال یونان را به آتش کشیدند

به گزارش بانوی ایران، کمپ ویال، یکی از بزرگترین کمپ های پناهجویان در جزیره خیوس یونان دستخوش تنش و درگیری هایی است که از روز شنبه آغاز شده است و همزمان آتش سوزی نیز در این کمپ روی داد.

پناهجویان به دنبال مرگ مشکوک یک زن کمپ ویال یونان را به آتش کشیدند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، نیروهای پلیس یونان روز یکشنبه سه نفر را به جرم درگیری با یکدیگر دستگیر کردند. در این درگیری ها و آتش سوزی، دست کم دو خودرو، یک سالن غذاخوری و چندین چادر پناهجویان در حریق آتش سوختند.

درگیری ها و تنش پس از آن بالا گرفت که یک زن 47 ساله عراقی پس از آن که چند روز تب کرد، جان باخت. حالا پناهجویان نگرانند ویروس کرونا در این کمپ شیوع پیدا کند. گفته می گردد، در بیمارستان تست کرونای این زن منفی اعلام شد اما او بعد از بازگشت به کمپ جان خود را از دست داد.

این زن عراقی 4 روز پیش به دلیل بروز تب به بیمارستان منتقل شد اما پس از گذشت دو روز با اعلام اینکه تست کرونای او منفی بوده است، به کمپ بازگشت.

کمپ ویال، به دلیل پاندمی یا همه گیری دنیای ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه قرار گرفته است. در این اردوگاه پناهجویی، حدود 5 هزار نفر زندگی می نمایند، این در حالیست که این مکان برای حداکثر یک هزار نفر ساخته و تجهیز شده است.

با شیوع دنیای بیماری کووید-19، نگرانی ها در مورد احتمال گسترش ویروس کرونا در میان کمپ های پناهجویی در سراسر دنیا بالا گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 892

به "پناهجویان به دنبال مرگ مشکوک یک زن کمپ ویال یونان را به آتش کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پناهجویان به دنبال مرگ مشکوک یک زن کمپ ویال یونان را به آتش کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید