پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان بخوانند

به گزارش بانوی ایران، تهران (پانا) - زمان ثبت نام و پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته 1399 دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان بخوانند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای همه پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته 1399، به اطلاع می رساند:

زمان ثبت نام و پذیرش غیر حضوری از تاریخ 17 تا 22 آبان ماه 1399 خواهد بود.

از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دعوت می گردد؛ ضمن توجه به اصلاحیه مورخ 1399/06/17 سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه فرهنگیان (صفحات 10 و11 اطلاعیه)، در زمان های مقرر اقدامات مربوط به پذیرش غیر حضوری را به وسیله مرورگر Internet Explorer و Chrome به نشانی education.cfu.ac.ir در سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام دهند.

لازم است؛ پذیرفته شدگان محترم برای آگاهی از زمان پذیرش حضوری به اطلاعیه های مندرج در سامانه پردیس ها و مراکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1323

به "پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید