ورود پنهانی و آشکار شهرداری بندرعباس در امور شورا غیرقانونی است

به گزارش بانوی ایران، یک عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون ها عوامل شهرداری ورود پنهانی کردند و این در حالی است که ورود پنهانی و آشکار شهرداری در امور شورا غیرقانونی است.

ورود پنهانی و آشکار شهرداری بندرعباس در امور شورا غیرقانونی است

به گزارش خبرنگاران، فیصل دانش در نطق پیش از دستور خود در صد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: گله مندی خود را از تصمیمات شورا در انتخابات کمیسیون ها اعلام می کنم از این بابت که باید رعایت قواعد را می کردیم و کارها را دست کاردان می سپردیم تا شورا ضربه نخورد.

وی اضافه کرد: 6 عضو شورا در چهار کمیسیون عضو هستند و 5 عضو دیگر در 4 کمیسیون جز نفرات آخر این کمیسیون ها هستند، کمیسیونی را که می شد به فردی که واجد شرایط بدهیم چرا ندادیم.

یک عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس توضیح داد: همه در شورا تابع لای و گفتمان درونی هستند، تصمیمی که گرفته ایم غلط است و افراد باتجربه را عقب گذاشتیم، درست این بود برای فنی کار کردن باید کمیسیون ها را تقسیم می کردیم و از هیئت رئیسه می خواستیم کار خود را بهتر انجام دهد.

دانش مطرح نمود: از اعضای شورا درخواست دارم با حضور فعال در کمیسیون ها، حتی کمیسیون هایی که عضو نیستند تا با این حضور درست رفتن جهت را پیش ببریم.

وی اضافه کرد: از همکارانم گله مندم که به رئیس شورا برای حضور در کمیسیون توافقات رأی ندادند.

یک عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون ها عوامل شهرداری ورود پنهانی کردند و این در حالی است که ورود پنهانی و آشکار شهرداری در امور شورا غیرقانونی است.

دانش گفت: برای این صحبت ها مدارک کافی دارم اما نمی خواهم شورا و شهرداری را به حاشیه بکشیم و بنده به شخصی توهین ننموده ام.

وی اضافه کرد: در مصاحبه ای که با یکی از رسانه های هرمزگانی انجام دادم در حالت ناراحتی که داشتم و انتظارات شهروندان را مطرح کردم، این مصاحبه یک ساعت است و تنها 10 دقیقه آن قطع، تدوین و پخش شده است، با کامل دیدن این فیلم می توانید متوجه شوید که شفاف صحبت نموده ام.

یک عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: من می خواهم با مردم شفاف باشم و حرف هایم را بزنم و حتی اگر شورا من را ممنوع کند باز هم مصاحبه خواهم کرد، اگر در مصاحبه ای که کردم تصور می گردد نه به وجود خانم آرامش بوده است از وی عذرخواهی می کنم، ولی من رفتار غلط شورایی وی را نقد کردم و امیدوارم این جدل ها باعث پختگی اعضا گردد.

پس از این صحبت ها نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود در صد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: با توجه شان و منزلت صندلی شورا که باید محلی برای رسیدگی به امور مردم باشد از پاسخگویی در شورا خود داری می کنم و پس از پخش شدن کامل مصاحبه پیگیری حقوقی و پاسخگویی را حق خود می دانم.

فرزانه آرامش اضافه کرد: از اینکه بعضی افراد قابلیت صحبت بین شورایی را ندارند عذر می خواهم و آن ها را در پیشگاه خداوند قرار می دهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 460

به "ورود پنهانی و آشکار شهرداری بندرعباس در امور شورا غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پنهانی و آشکار شهرداری بندرعباس در امور شورا غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید