هم اندیشی درباره چگونگی فعالیت خانه مسافرها در دوران پساکرونا در بوشهر

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: همکاری و کوشش شبانه روزی دستگاه های مرتبط با پلمب خانه های مسافر متخلف در ایام نوروز 99، تحسین برانگیز بود.

هم اندیشی درباره چگونگی فعالیت خانه مسافرها در دوران پساکرونا در بوشهر

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده مدیرکل میراث این استان در این جلسه که امروز یکشنبه 31 فروردین 1399 برگزار گردید، ضمن تقدیر از همکاری شایسته دادستانی و اداره اماکن در مورد یاری به جلوگیری از پیامدهای فعالیت خانه های مسافر و سوییت های مبله در ایام نوروز 99 گفت: خانه های مسافر باید شناسنامه دار شوند و صلاحیت آنان احراز گردد و بر اساس پروتکل های موجود عمل نمایند و به سمت بومی شدن بروند.

او ادامه داد: این مراکز اقامتی یکی از جوامع ما در بازه زمانی پیک سفر هستند که یاری نماینده حوزه گردشگری بوده و بخشی از اسکان مسافر را پوشش می دهند ولی درهرصورت احتیاج به سامان دهی و کنترل دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر توضیح داد: در شرایط کنونی که تعداد قابل توجهی از این خانه ها پلمب شده و از فعالیت آن ها جلوگیری شده است، برای فعالیت مجدد باید به مالکان این نکته تأکید گردد که تنها بر اساس شرایط و قوانینی که مصوب خواهد شد اجازه عالیت دارند و در غیر این صورت برابر ضوابط با آنان برخورد می گردد.

سرگرد غلامحسین محمدی رئیس اداره اماکن استان بوشهر نیز در ادامه این جلسه گفت: بیش از 90درصد خانه های مسافر از ضوابط انتظامی لازم برخوردار نیستند که باید برای کنترل بیشتر پس از ثبت نام در سامانه و ثبت پرونده اطلاعات آنان رصد گردد.

او این جلسه یادآور شد: در یک آپارتمان نمی گردد که یک واحد به صورت مبله تنها فعالیت کند چراکه ممکن است مشکلاتی برای دیگر ساکنین ایجاد گردد و تنها در صورتی این مورد امکان پذیر بوده که آپارتمان یکجا به عنوان مجموعه اقامتی و مبله بر اساس قوانین و مقررات خواسته شده فعالیت کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 959

به "هم اندیشی درباره چگونگی فعالیت خانه مسافرها در دوران پساکرونا در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم اندیشی درباره چگونگی فعالیت خانه مسافرها در دوران پساکرونا در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید