نیویورک تایمز: تقلب ترامپ در انتخابات بعید نیست

به گزارش بانوی ایران، تابستان سال جاری گروهی از مقام های سابق دولت آمریکا از هر دو حزب، تحلیلگران سیاسی، وکلا و روزنامه نگاران نشست های تحلیلی درباره خطراتی که انتخابات 2020 را تهدید می نماید، برگزار کردند که نتایج این نشست ها هشداردهنده و نگران کننده است.

نیویورک تایمز: تقلب ترامپ در انتخابات بعید نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، در گزارش جمع بندی این نشست ها آمده است: ما با احتمال بسیار بالایی ارزیابی می کنیم که انتخابات نوامبر با چشم انداز سیاسی و هرج و مرج حقوقی و قانونی زیادی روبرو خواهد شد. ترامپ احتمالا میخواهد نتیجه انتخابات را با ابزار های قانونی و فراتر از قانون به چالش بکشد.

بر اساس این گزارش شرکت نمایندگان در این پروژه تحقیقاتی و تحلیلی بر این باورند که ترامپ در صورتی که با شکست در انتخابات تهدید گردد، از تاکتیک های مختلفی استفاده خواهد نمود از جمله فدرالیزه کردن گارد ملی برای توقف شمارش آرای پستی. در هر سناریوی احتمالی، تصمیمات مقامات وزارتخانه های دادگستری، خارجه و خود نامزد ها بسیار اهمیت خواهد داشت.

این گزارش اضافه نمود: نمایش حضور مردم در خیابان ها برای اعتراض، می تواند عامل مشخص نماینده ای برای چیزی باشد که مردم و افکار عمومی یک نتیجه قانونی و عادلانه برای انتخابات می دانند.

ناظران و تحلیلگران سیاسی در حال آماده سازی مقدمات این رویداد نهایی هستند. آن ها توئیت های ترامپ درباره به تعویق افتادن انتخابات، گسترش دروغ درباره تقلب و خرابکاری در انتخابات و کوشش برای تخریب سرویس پستی آمریکا را مشاهده نموده اند. بسیاری از ان ها انتخابات ریاست جمهوری 2000 میلادی را به یاد می آورند، هنگامی که ماموران جمهوریخواه شمارش فیزیکی آرا را متوقف کردند و دموکرات های ناتوان چاره ای جز شکایت در دادگاه ها نداشتند.

بنابر این ائتلافی از گروه های ترقی خواه و محافظه کار مخالف استبداد، تاکید نموده اند که اگر ترامپ قصد تقلب در انتخابات را داشته باشد، مردم باید به خیابان ها بیایند تا از نتایج انتخابات حفاظت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1214

به "نیویورک تایمز: تقلب ترامپ در انتخابات بعید نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: تقلب ترامپ در انتخابات بعید نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید