ناظم الشریعه: برای حضور در تورنمنت چین چند بازی لیگ جا به جا می گردد

به گزارش بانوی ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: چون نمی توانیم تغییر عمده ای در برنامه لیگ داشته باشیم سعی می کنیم برای تورنمنت چین چند بازی لیگ را جابه جا کنیم.

ناظم الشریعه: برای حضور در تورنمنت چین چند بازی لیگ جا به جا می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه سیدرضا افتخاری بیان کرد تیم ملی به تورنمنت بین الملی چین اعزام می گردد، گفت: من نام 18 بازیکن را به فدراسیون فوتبال بیان کردم و پس از چند جلسه تمرین 14 بازیکن را به تورنمنت چین اعزام می بریم. چون تیم ملی اصلی ما در این مسابقات شرکت نمی کند، سعی نموده ام از هر تیمی در لیگ یک یا چند بازیکن را دعوت کنم.

وی توضیح داد: بازیکنان اعزامی به این تورنمنت شامل بازیکنان امید و آنهایی هستند که کمتر توانسته ام در لیگ ببینم. امیدوارم در صورت حضور در این تورنمنت عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اینکه نمی توانیم تغییر عمده ای در برنامه لیگ داشته باشیم سعی می کنیم برای تورنمنت چین چند بازی لیگ را جابه جا کنیم تا هم خللی در لیگ ایجاد نگردد و هم به این تورنمنت برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 673

به "ناظم الشریعه: برای حضور در تورنمنت چین چند بازی لیگ جا به جا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: برای حضور در تورنمنت چین چند بازی لیگ جا به جا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید