مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها

به گزارش بانوی ایران، متین ستوده در بخش هایی از مصاحبه با تی وی پلاس در مورد شخصیتش بیان داشت که آدم صادقی است و از نظر او آدم ممکن است چوب دروغ گویی اش را بخورد اما هیچ وقت چوب صداقتش را نخواهد خورد. وی در مورد تناسب شخصیت و اسمش بیان داشت که مانند خیلی از آدم ها شخصیت چندوجهی دارد که وجهی از آن واقعاً متین است اما وجه دیگری از شخصیتش خیلی شلوغ و بازیگوش است و بهتر است در آن مواقع او را به جای متین شهر آشوب بنامند. درجایی دیگر از مصاحبه او از اینکه جهت پیشرفتش را پلکانی طی کرده اظهار خوشحالی کرد و گفت در طول جهت لحظات سختی را پشت سر گذاشته است. فکر می کند خیلی از استعدادهایش دیده نشده ولی هیچ وقت خودش را باکسی مقایسه نکرده و از پیشرفت فرد دیگری افسوس نخورده است.

مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها

با وجود شایعاتی که درباره ازدواج او به دلیل عکسی از او با یک حلقه در دست منتشر ش، توضیح متین ستوده درباره حلقه اش اثبات کرد که هنوز مجرد است.

متین ستوده از بزرگ ترین اشتباه زندگی اش نیز گفت: بزرگ ترین اشتباهی که در زندگی ام کردم که البته خودم مقصر نبودم این بود که بهترین اتفاق زندگی ام در بدترین شرایط ممکن افتاد و من خیلی بد با آن برخورد کردم. آدمی خیلی صادقانه من را دوست داشت و من اون موقع قدر احساس او را ندانستم و خیلی بی فکر اذیتش کردم و الان خیلی پشیمونم....

او در مورد معضلات قدبلند بودن در سینما و تلویزیون ایران گفت: خوشبختانه قدم در تصویر خیلی بلند به نظر نمی رسد اما اوایل خیلی از کارگردان ها می گفتند که نمی توانی کارکنی چون پارتنر نداریم که با قد تو قدش تناسب داشته باشد. اوایل با خودم می گفتم کاش قدم ده سانت کوتاه تر بود چون از بیشتر بازیگرهای آقا نیز بلندتر هستم ولی بعد که کارم روی غلتک افتاد مسئله ای در این زمینه ندارم و یک چیزهایی ناخودآگاه جا افتاد.

منبع مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1883

به "مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید