معاون ترامپ واکسن کرونا دریافت کرد

به گزارش بانوی ایران، معاون رئیس جمهوری آمریکا در یک برنامه زنده تلویزیونی واکسن کرونا را دریافت کرد تا ایمن یودن آن را به مردم اطمینان دهد.

معاون ترامپ واکسن کرونا دریافت کرد

مایک پنس که مسئول کارگروه مبارزه با کرونا بوده و نتیجه عملکرد آن تا کنون بیش از 300 هزار کشته و بیش از 16 میلیون مبتلا بوده است، روز آدینه ساخت سریع واکسن را معجزه پزشکی خواند.

پنس با اشاره به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای واکسن مدرنا اظهار کرد: مردم آمریکا می توانند اعتماد داشته باشند؛ ما یک و شاید ظرف چند ساعت دو واکسن ایمن داریم.

وی با اشاره به تایید نخستین واکسن فایزر-بیوان تک افزود:اعتمادسازی به این واکسن، چیزی است که امروز صبح، ما را به اینجا آورده است.

همسر پنس و ژنرال جروم آدامز جراح نیز در این برنامه تلویزیونی که در ساختمان دفتر اجرایی آیزنهاور برگزار گردید، واکسن دریافت کردند.

آدامز که سیاهپوست است، بر اهمیت نمایندگی در ارتباط با جوامع در معرض خطر تاکید نمود و آمریکایی ها را به جلوگیری از اطلاعات غلط در خصوص واکسن ها تشویق کرد.

پنس، بالاترین مقام رسمی آمریکا که تا به امروز واکسن دریافت نموده است.

گفته می گردد جو بایدن رئیس جمهوری منتخب و همسرش هم قرار است در هفته آینده این واکسن را دریافت نمایند اما خبری از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیست و بعضی خبرها از امتناع وی از تزریق این واکسن حکایت دارد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1433

به "معاون ترامپ واکسن کرونا دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ترامپ واکسن کرونا دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید