مظلومی: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست و همواره مدعی قهرمانی است، امیدوارم تماشاگران را در استادیوم ها ببینیم

به گزارش بانوی ایران، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همواره مدعی قهرمانی است و قرعه کشی نباید برایش مهم باشد.

مظلومی: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست و همواره مدعی قهرمانی است، امیدوارم تماشاگران را در استادیوم ها ببینیم

به گزارش خبرنگاران، پرویز مظلومی پس از قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال، گفت: قبل از هر چیزی باید از برگزار نماینده مراسم قرعه کشی و سازمان لیگ تشکر کنم. ما از قرعه کشی راضی هستیم. استقلال در هر شرایطی که طبق قرعه قرار می گرفت، راضی بودیم. استقلال همواره مدعی قهرمانی است و تیمی که می خواهد قهرمان گردد، نباید قرعه برایش مهم باشد.

وی در خصوص برگزاری دربی در هفته هشتم توضیح داد: زمان دربی مناسب است و تیم ها با شرایط بهتری به مصاف هم خواهند رفت تا اینکه در هفته های اول بازی نمایند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در رابطه با بحث حضور تماشاگران در بازی ها گفت: می دانم شرایط در کشور سخت است اما می توانیم مانند بعضی از کشورها تماشاگران با رعایت مسائل بهداشتی به استادیوم بیایند و در سکوهای کمتری بنشینند. باید برنامه ریزی نمایند تا بازی ها با حضور تماشاگران گرم تر گردد. این یک پیشنهاد است و امیدوارم تا آغاز لیگ کرونا کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1294

به "مظلومی: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست و همواره مدعی قهرمانی است، امیدوارم تماشاگران را در استادیوم ها ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست و همواره مدعی قهرمانی است، امیدوارم تماشاگران را در استادیوم ها ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید