مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبیک برگزار گشت

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران- با حضور سردار ابرهیمی مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبیک برگزار و ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ حسنوند ، سرهنگ لامعی بعنوان فرمانده جدید در شهرستان آبیک معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبیک برگزار گشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از آبیک قزوین، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان آبیک با حضور فرمانده انتظامی استان قزوین، فرماندار آبیک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و سایر مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش های بی دریغ سرهنگ حسنوند، گفت: نیروی انتظامی به عنوان تأمین کننده امنیت در سطح شهرستان آبیک نیازمند توجهات بیشتر از سوی استان قزوین می باشد.

وی با تأکید بر اینکه امکانات شهرستان آبیک محدود است، متذکر شد: موضوع تجهیزات امکانات و لجستیک ستادهای شهرستانی ما باید مورد توجه قرار بگیرد.

احمدپور با بیان اینکه شهرستان آبیک از جمله شهرستان هایی است که کمتر از این موارد بهره برده، گفت: بعد از ارتقاء آبیک به شهرستان در همه ادارات بودجه ها و امکانات لازم تامین نشده حتی ساختمان فرمانداری آبیک متعلق به زمان بخشداری آبیک می باشد و با کمبود امکانات محدودیت های نیروی انسانی همه دستگاهها روبرو هستند.

این مسئول ادامه داد: تامین امنیت شهرستان آبیک با این وسعت و تنوع جرایم و نیز نزدیکی به استان هایی مانند تهران و البرز وجود واحدهای صنعتی متعدد و عدم فعالیت اتباع بیگانه در سطح شهرستان که جزو مناطق ممنوعه می باشد که بعداً شاهد فعالیت غیرمجاز این اتباع در سطح شهرستان در واحدهای صنعتی هستیم، نیازمند توجه بیشتری است.

فرماندار شهرستان آبیک وجود مراکز نظامی در سطح شهرستان آبیک را هم یک فرصت و هم یک تهدید دانست و عنوان نمود: حدود اماکن نظامی بسیار مهم حساس و حیاتی در سطح شهرستان می توانند به عنوان یک خطر برای ما تلقی شود ، مدتی پیش پرواز هواپیمای تک نفره در سطح شهر آبیک برای ما به یک دغدغه جدی تبدیل شده بود که با مکاتبات صورت گرفته با فرودگاه پیام از پرواز این هواپیماها در سطح شهر آبیک جلوگیری صورت گرفت.

وی وجود اعضای شورای تامین در سطح شهرستان آبیک را یکی از امتیازات آبیک دانست و شرح داد: حضور اعضای شورای تامین که همگی اهل علم دانش و عمل هستند و صدای همدلی و اتحاد در جهت کمک و همراهی با مردم در رفع مسائل این شهرستان همیشه بلند است از جمله امتیازات شهرستان آبیک می باشد.

احمدپور یادآور شد: مردم آبیک بسیار به این معتقد به ولایت و معتقد ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که این موضوع را می توان در تعداد شهدای سطح شهرستان و بخصوص خانواده های دارای دو شهید در این شهرستان مشاهده کرد.

فرماندار شهرستان آبیک در خاتمه با بیان اینکه مردم آبیک دین خود را به انقلاب ادا کرده ند، تأکید کرد: امروز وظیفه ما مسئولین است که در خدمت مردم باشیم و در جهت رفع مسائلشان دغدغه مند آن حرکت کنیم نخواستن در بین مدیران شهرستان تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1569

به "مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبیک برگزار گشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبیک برگزار گشت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبیک برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید