مدیر برنامه های ایکاردی: مائورو کنار رونالدو هم می تواند بازی کند

به گزارش بانوی ایران، مدیربرنامه های مهاجم اینتر بر تمایل این بازیکن آرژانتینی برای ماندن در نراتزوری تأکید داشت اما احتمال پیوستن او به یوونتوس را هم رد نکرد.

مدیر برنامه های ایکاردی: مائورو کنار رونالدو هم می تواند بازی کند

به گزارش خبرنگاران، واندا نارا همسر و مدیربرنامه های مائورو ایکاردی در برنامه تلویزیونی تیکی تاکای ایتالیا، درباره شایعاتی که به تازگی درباره آینده این بازیکن آرژانتینی منتشر شده است، گفت: من خسته شدم از بس که گفتم مائورو می خواهد در اینتر بماند. من در اولین روز بازگشایی پنجره جابجایی تلفن همراهم را خاموش خواهم کرد. پیشنهادهایی به ما شده است اما ایکاردی در اینتر می ماند. تمام. بهترین تیم ها با ما تماس گرفته اند و بهترین مربیان خواستار او هستند اما مائورو باور دارد که در اینتر می ماند و برایش فرقی نمی کند که سرمربی فصل آینده تیم چه کسی باشد. همه مربیان او را می خواهند.

مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی نراتزوری اضافه کرد: طبق چیزی که اسپالتی (سرمربی اینتر) می گوید، این اینتر است که نمی خواهد ایکاردی در این تیم بماند. روزنامه حداقل اینگونه می گویند.

نارا در ادامه در پاسخ به این سؤالی که آیا همسر او می تواند در کنار رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس بازی کند هم گفت: قطعاً. آنها می توانند کنار هم بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 205

به "مدیر برنامه های ایکاردی: مائورو کنار رونالدو هم می تواند بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه های ایکاردی: مائورو کنار رونالدو هم می تواند بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید