مال باشگاه شهر خودرو: محرومیت 2 بازیکن قبل از بازی با پرسپولیس ناعادلانه است، مطهری با همین قرارداد استقلالی شد

به گزارش بانوی ایران، تخلف ما این است که چرا روز هشتم که بازیکنانمان فسخ قرارداد را به باشگاه ارائه کردند و ما روز نهم با آنها امضا کردیم. آیا این تخلف است؟

مال باشگاه شهر خودرو: محرومیت 2 بازیکن قبل از بازی با پرسپولیس ناعادلانه است، مطهری با همین قرارداد استقلالی شد

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: اینکه در آستانه بازی ما و پرسپولیس 2 بازیکن ما را محروم می نمایند، ناعادلانه است.

به گزارش فارس، فرهاد حمیداوی در مورد محرومیت بازیکنان تیمش (سرلک و جعفری) گفت: اینکه در آستانه بازی ما و پرسپولیس و 3 روز قبل از این ملاقات چنین حکمی صادر می گردد ناعادلانه است.

وی اضافه نمود:تخلف ما این است که چرا روز هشتم که بازیکنانمان فسخ قرارداد را به باشگاه ارائه کردند و ما روز نهم با آنها امضا کردیم. آیا این تخلف است؟

مالک باشگاه شهرخودرو مطرح کرد: ضمن احترام به باشگاه استقلال،قرارداد ارسلان مطهری مثل همین قراردادهایی است که ما با 2 بازیکنمان امضا کردیم. چرا صادق بارانی 50 میلیون جریمه می گردد و بازیکن ما 5 برابر یک قرارداد؟ به نظرم نورشرق دقیقا درخواست باشگاه نساجی را عینا کپی نموده و در قالب حکم برای ما ارسال نموده است

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 849

به "مال باشگاه شهر خودرو: محرومیت 2 بازیکن قبل از بازی با پرسپولیس ناعادلانه است، مطهری با همین قرارداد استقلالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مال باشگاه شهر خودرو: محرومیت 2 بازیکن قبل از بازی با پرسپولیس ناعادلانه است، مطهری با همین قرارداد استقلالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید