فرکی: جواب دادن به حرف های سرمربی تیم ملی قابل قبول نیست، اسکوچیچ می توانست آن مصاحبه را انجام ندهد

به گزارش بانوی ایران، مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت، شأن سرمربی تیم ملی باید حفظ گردد و اینکه بازیکن جواب سرمربی را بدهد اصلاً درست نیست.

فرکی: جواب دادن به حرف های سرمربی تیم ملی قابل قبول نیست، اسکوچیچ می توانست آن مصاحبه را انجام ندهد

حسین فرکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی و تصمیمی که دراگان اسکوچیچ در این زمینه گرفته است، گفت: طبیعتاً نقطه نظرات در این مورد فرق دارد، چون مردم و آنهایی که فوتبال را دنبال می نمایند شاید در جریان ریز این موضوع نباشند، ولی مسئله مهم این است که سرمربی یا بازیکن در جایگاهی که دارد همواره به موفقیت خودش و تیم ملی فکر می نماید. اعتقاد من این است که چنین مسائلی به هیچ عنوان نباید رسانه ای گردد و اگر موضوعی در میان است باید درون تیم ملی یا فدراسیون فوتبال حل و فصل گردد.

وی در ادامه بعلاوه خاطر نشان کرد: اسکوچیچ می توانست آن مصاحبه را انجام ندهد. شاید تیم ملی و فوتبال ایران 10 مشکل دیگر هم داشته باشند که وقتی رسانه ای نمی شوند طبیعتاً حرف و حدیثی هم ایجاد نمی گردد. شاید هم اسکوچیچ به صورت کلی در خصوص فوتبال ایران صحبت نموده است و باید این را هم پذیرفت که بعضی از بازیکنان تاکتیک پذیر نیستند و می خواهند کار خودشان را انجام دهند، ولی بهتر بود سرمربی تیم ملی آن مصاحبه را انجام نمی داد و اگر هم انجام داد این علت نمی گردد که بازیکن جوابش را بدهد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان این مطلب که شأن و شخصیت سرمربی تیم ملی باید حفظ گردد، توضیح داد: این اصلاً قابل قبول نیست که بازیکن جواب سرمربی تیم ملی را بدهد و اگر سرمربی هم حرفی می زند علتی ندارد که بازیکن به خودش بگیرد. حالا هم سرمربی تیم ملی تشخیص داده است که طارمی را خط بزند و مسئله مهم این است که ما باید از تیم ملی حمایت کنیم. امیدوارم این چالش ها هر چه زودتر رفع گردد، ولی مسئله مهم این است که اگر مسئله ای وجود دارد بهتر است درون تیم ملی رفع گردد و این مسائل به رسانه ها کشیده نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1939

به "فرکی: جواب دادن به حرف های سرمربی تیم ملی قابل قبول نیست، اسکوچیچ می توانست آن مصاحبه را انجام ندهد" امتیاز دهید

2 کاربر به "فرکی: جواب دادن به حرف های سرمربی تیم ملی قابل قبول نیست، اسکوچیچ می توانست آن مصاحبه را انجام ندهد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: جواب دادن به حرف های سرمربی تیم ملی قابل قبول نیست، اسکوچیچ می توانست آن مصاحبه را انجام ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید