فرود اضطراری هواپیمای رایان ایر در آلمان، انتقال 33 مسافر به بیمارستان

به گزارش بانوی ایران، نقص فنی و افت فشار داخل کابین در یکی از هواپیماهای متعلق به شرکت هواپیمایی رایان ایر باعث فرود اضطراری این هواپیما و انتقال شماری از مسافران آن به بیمارستان شد.

فرود اضطراری هواپیمای رایان ایر در آلمان، انتقال 33 مسافر به بیمارستان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

پروز شمارۀ FR7312 که روز آدینه از شهر دوبلین در جمهوری ایرلند رهسپار شهر زادار در کرواسی بود، درنهایت مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه فرانکفورت آلمان شد.

با وجود توزیع ماسکهای اکسیژن میان مسافران، 33 تن از 189 سرنشین این هواپیما به بیمارستان منتقل شدند؛ بعضی از مسافران از ناحیه گوش دچار خونریزی شده بودند.

این هواپیما انتها بامداد شنبه فرانکفورت را به مقصد زادار ترک کرد؛ بعضی از مسافران آن از ادامه سفر با آن خودداری کردند بعضی هم مجبور شدند برای ادامۀ درمان در بیمارستان فرانکفورت باقی بمانند.

بر اساس اطلاعات فنی به دست آمده، این هواپیما در مدتی کمتر از 7 دقیقه ارتفاع خود را از 37 هزار پا به 10 هزار پا کاهش داده بود.

مسافران این هواپیما پس از فرود اضطراری هم به علت کمبود محل اسکان، مدت دوازده ساعت را در یک فرودگاه نظامی سپری کردند که این موضوع اعتراض بسیاری از آنها را در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

پرداخت غرامت میلیونی به مشتریان؛ توسعه بحران رایان ایر

مطالب خبرنگاران را در واتس اپ دریافت کنید

منبع: یورونیوز
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1789

به "فرود اضطراری هواپیمای رایان ایر در آلمان، انتقال 33 مسافر به بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری هواپیمای رایان ایر در آلمان، انتقال 33 مسافر به بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید