فراخوان ثبت نام واگذاری واحدهای سایت اشتغال صنایع دستی آذربایجان شرقی

به گزارش بانوی ایران، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در تفاهم نامه ای با شرکت شهرک های صنعتی استان و با نظارت استانداری آذربایجان شرقی در نظر دارد واحدهای فروش و کارگاهی در شهرک های اشتغال صنایع دستی ایجاد کند.

فراخوان ثبت نام واگذاری واحدهای سایت اشتغال صنایع دستی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، این واحدها بصورت کارگاه های آماده در قزلجه میدان تبریز به آدرس باند برگشت اتوبان پیامبر اعظم - بعد از تقاطع جاده قدیم 2 - شهرک صنعتی بعثت در حاشیه آزاد راه تبریز - بازرگان با شرایط و تسهیلات ویژه اعطا خواهد شد.

متقاضیان و سرمایه گذاران علاقمند به ایجاد کارگاه های مذکور ، می توانند از تاریخ 28 مهر تا 5 آبان 97 با مراجعه به سایت www.eachto.ir پس از دانلود و تکمیل فرم مربوطه را به آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال نموده و یا با مراجعه حضوری به معاونت صنایع دستی استان به آدرس : تبریز خیابان امام خمینی ، نبش خیابان شهید جدیری ، ساختمان صنایع دستی ، فرم درخواست را تکمیل و تحویل دهند.

علاقمندان برای اخذ هر گونه اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 33352802 - 33347540- 041 معاونت صنایع دستی استان تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 274

به "فراخوان ثبت نام واگذاری واحدهای سایت اشتغال صنایع دستی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ثبت نام واگذاری واحدهای سایت اشتغال صنایع دستی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید