علی علیپور: برای ترانسفر به اروپا تابع تصمیم باشگاه هستم

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، علی علیپور که در جابجایی تابستانی پیشنهادهای خارجی زیادی داشت، در جابجایی زمستانی هم با پیشنهاد یک تیم اروپایی روبرو شده است.

علی علیپور: برای ترانسفر به اروپا تابع تصمیم باشگاه هستم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

طی روزهای گذشته باشگاه پاسوس فریرای پرتغال به صورت رسمی خواستار علی علیپور شد. این تیم لیگ فزونی، با ارسال نامه ای، شرایط خود برای جذب علیپور را به باشگاه پرسپولیس اعلام داشته است.

باشگاه پرسپولیس نیز مراتب مخالفت خود با جدایی علیپور را اعلام نمود. مهاجم سرخپوشان خود در این باره به باشگاه گفت: تمام تمرکز من روی تیم پرسپولیس است و هر تصمیمی که باشگاه و کادر فنی بگیرند تابع هستم.

علیپور ادامه داد: آنالیز تمام پیشنهادات را به وکیل خود واگذار نموده ام و به این مسائل ورود نمی کنم.

وی ادامه داد: من برای موفقیت پرسپولیس با تمام وجود و تمرکز در حال کوشش هستم تا محبت طرفداران را جبران کنم و بتوانم انتظارات آقای کالدرون و طرفداران و باشگاه را برآورده نمایم. شنیده بودم یک تیم پرتغالی، پیشنهادی را ارائه نموده است. من هم مذاکره در این باره با باشگاه را به وکیل خود سپردم. از اعتماد آقای انصاری فرد و آقای کالدرون ممنون هستم. تابع تصمیم باشگاه هستم و با توجه به مخالفت انجام شده، دیگر به این پیشنهاد فکر نمی کنم و همانطور که گفتم، تمام تمرکز من روی ارایه بالاترین کیفیت در نیم فصل دوم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 648

به "علی علیپور: برای ترانسفر به اروپا تابع تصمیم باشگاه هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی علیپور: برای ترانسفر به اروپا تابع تصمیم باشگاه هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید