تور اروپا ارزان: عذرخواهی رئیس یوفا به خاطر اشتباه در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش بانوی ایران، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا بابت جنجالی که در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رخ داد عذرخواهی کرد.

تور اروپا ارزان: عذرخواهی رئیس یوفا به خاطر اشتباه در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در آستانه جلسه کمیته اجرایی این سازمان که فردا (آدینه) برگزار می گردد، در مورد اتفاق پرسروصدای روز دوشنبه در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی را ارائه کرد.

او گفت: طبق اطلاعاتی که به وسیله تماس تلفنی دریافت کردم، اتفاقی که اتفاق افتاده حاصل وقوع یک اشتباه نرم افزاری بوده است. من بعد از وقوع اشتباه در قرعه کشی اول با مسئولان اجرای قرعه کشی تماس تلفنی داشتم. آنها و تهیه کنندگان نرم افزار هر دو پیشنهاد برگزاری مجدد قرعه کشی را دادند. هنوز معین نیست که دقیقاً این اشتباه چه زمانی و به چه علت اتفاق افتاده است.

چفرین اضافه نمود: ما تصمیم گرفتیم این موضوع را علنی کنیم تا همه چیز شفاف باشد ضمن اینکه برای آینده هم درس بگیریم. هنوز برای پی بردن به عواقب احتمالی این اتفاق خیلی زود است. ما نمی توانیم بیش از میزان به فناوری وابسته باشیم. اتفاقی که رخ داد حاصل یک اشتباه انسانی نبوده است بلکه نتیجه اشتباه یوفا بود و ما از همه بابت آن عذرخواهی می کنیم.

در قرعه کشی روز دوشنبه دو اشتباه رخ داد. اولی روبه رو شدن منچستریونایتد از سید اول با ویارئال سید دوم با وجود همگروه بودن آنها در مرحله گروهی و دومی قرار نگرفتن گوی منچستریونایتد در گلدن تیم های سید اولی بود که امکان روبه رو شدن با اتلتیکومادرید را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1972

به "تور اروپا ارزان: عذرخواهی رئیس یوفا به خاطر اشتباه در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: عذرخواهی رئیس یوفا به خاطر اشتباه در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید