شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات اسنادخزانه، ثبت اموال درسامانه سادا

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، غضفر آرام در چهارمین نشست ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان اضافه نمود: برخی از دستگاه های اجرایی تاکنون نسبت به جذب اسناد خزانه اقدام نکرده اند و تا خاتمه شهریور ماه برای این مهم زمان دارند.

شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات اسنادخزانه، ثبت اموال درسامانه سادا

آرام با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ابراز داشت: با توجه به شرایط حساس و پیچیده اقتصادی کشور، همه باید کوشش کنیم تا آرامش به جامعه برگردد و عده ای سودجو نتوانند آرامش روانی جامعه را بر هم بزنند.

آرام توضیح داد: بی درنگ با درایت، تدبیر و صبر از این شرایط عبور خواهیم کرد و شرایط کشور به حالت عادی باز خواهد گشت و وضعیت اقتصادی کشور نیز با ثبات همراه خواهد بود.

آرام با اشاره به نقش ذیحسابان در این مسیر، گفت: ضرورت دارد که ذیحسابان دستگاه های اجرایی نیز در این شرایط مانند همیشه کمک کار دولت، دستگاه های اجرایی و مردم باشند و با حمایت از فراوری ایرانی، به فراوری، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در کشور و استان کمک نمایند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان توضیح داد: همچنین دستگاه های اجرایی استان در راستای اجرای حسابداری تعهدی نسبت به ثبت اموال در سامانه (سادا) اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: تاکنون تعدادی از دستگاه های اجرایی استان در این زمینه همکاری خوبی با کارشناسان اداره کل امور اقتصادی و دارایی داشته اند.

آرام استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) در بحث انجام مناقصات را نیز مورد تاکید قرار داد و خواهان توجه و استفاده دستگاه های اجرایی به این سامانه در بحث انجام برگزاری مناقصات شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 14

به "شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات اسنادخزانه، ثبت اموال درسامانه سادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات اسنادخزانه، ثبت اموال درسامانه سادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید