سه امتیاز دربی مهم تر از بازی زیبا بود، یحیی باید دوراندیشی کند

به گزارش بانوی ایران، اسماعیل حلالی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی 95 پایتخت گفت: کسب سه امتیاز از همه چیز مهم تر است. صدر جدول در خطر بود و پرسپولیس با این برد توانست همه چیز را دوباره در زمین خودش نگه دارد. حالا دیگر قرار نیست سپاهان برای پرسپولیس مشخص تکلیف کند.

سه امتیاز دربی مهم تر از بازی زیبا بود، یحیی باید دوراندیشی کند

او درباره عملکرد سرخپوشان در دربی اضافه کرد: به لحاظ فنی پرسپولیس فوق العاده نبود. این تیم نتوانست موقعیت گل زیادی را ایجاد کند و این چندان برای تیمی با مهره های زیادی که دارد خوب نیست. استقلال هم خیلی خوب بازی کرد اما فکر می کنم فرصت طلبی پرسپولیس یاری کرد تا دربی را برنده گردد. الان اختیار دست خود پرسپولیس است و کسی نمی تواند برایش خط و نشان بکشد.

حلالی درباره شناس بالای قهرمانی این تیم با برد مقابل استقلال توضیح داد: الان دیگر همه چیز به خود تیم بستگی دارد. باید نگاه آقای گل محمدی برای رسیدن به قهرمانی همراه با دور اندیشی باشد. سپاهان رقیب جدی قهرمانی است و آنها فوق العاده خوب هستند. اگر لغزشی از جانب پرسپولیس شکل بگیرد این تیم دچار مشکل می گردد.

او درباره انتقاد از بردهای مالی یحیی و عقب نشینی این تیم پس از زدن یک گل تاکید نمود: پرسپولیس در تمام بازی هایش غیر از دربی بیشتر از پنج موقعیت گل ایجاد نموده است. به نظرم تفکر کادر فنی در بازی های سخت و سنگین منطقی بوده است. باید بپذیریم کل فوتبال باشگاهی ایران دچار مشکل گلزنی شده است.

حلالی ادامه داد: بردهای مالی برای طرفدار جذاب نیست اما وقتی قهرمان شوید تمام این مسائل نیز حل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1682

به "سه امتیاز دربی مهم تر از بازی زیبا بود، یحیی باید دوراندیشی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه امتیاز دربی مهم تر از بازی زیبا بود، یحیی باید دوراندیشی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید