سمینار آشنایی با نقش مدیر محصول در خبرنگاران

به گزارش بانوی ایران، سمینار چگونه یک مدیر محصول شویم به منظور آشنایی دانشجویان با نقش مدیر محصول در کسب وکارهای بزرگ و پیچیده، دوشنبه 30 اردیبهشت 98 در سالن جابر دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

سمینار آشنایی با نقش مدیر محصول در خبرنگاران

در این سمینار مدیران محصول خبرنگاران در خصوص ویژگی های مدیر محصول، راه هایی که به پیروزیت یا شکست ختم می شوند، مهارت های مورد احتیاج مدیر محصول و چالش ها و پیچیدگی های این شغل با ذکر مثال هایی از تجربه مدیریت محصول در خبرنگاران صحبت کردند.

ندا گلشن رسیدن به خروجی تجاری قابل اندازه گیری با توجه به احتیاجهای بازار و اهداف سازمان را مهم ترین اولویت یک مدیر محصول مطرح کرد. دامنه دانش یک مدیر محصول باید از تکنیک های فروش و مارکتینگ تا مهارت های مهندسی، استراتژی و عملیات گسترده باشد.

کیانوش کیقبادی یک مدیر محصول پیروز را کسی معرفی کرد که مفاهیم طراحی و احتیاجهای محصول را به درستی تشخیص دهد. چشم انداز کسب وکار، درک احتیاج کاربر، درک مفاهیم طراحی، رهبری بدون اختیار از جمله مهارت های مهم و اساسی است که یک مدیر محصول باید در خود تقویت کند.

رضا زندی نژاد، مثال هایی از خلاقیت ها و نوآوری هایی زد که یک کسب وکار را متحول می سازد. البته این نوآوری ها باید در راستای احتیاجها و اهداف کسب وکار باشد تا موجب هدررفت منابع نگردد. او در ادامه مثال هایی از احتیاجهای یک سازمان و چگونگی توسعه آنها ذکر کرد. نوآوری در پروسه بهبود محصول راهی است که به یاری آن می توان زندگی را برای کاربران راحت تر و باکیفیت تر ساخت.

کیوان محیط مافی، از اتفاقاتی گفت که قبل و بعد از چند کلیک در وبسایت خبرنگاران، در مرکز پردازش رخ می دهد. از زمانی که یک احتیاجمندی مطرح می گردد تا پیاده سازی آن در مرکز پردازش، مدیر محصول نقش ها و وظایف مختلفی بر عهده دارد. برنامه ریزی توسعه محصول شامل مراحلی همچون تعیین کردن چشم انداز، توسعه کسب وکار، افزایش بهره وری، نقشه راه و برنامه تحویل است.

در انتهای این برنامه، نشست پرسش و پاسخی در خصوص موضوعات مطرح شده با حضور مدیران محصول خبرنگاران انجام شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 212

به "سمینار آشنایی با نقش مدیر محصول در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمینار آشنایی با نقش مدیر محصول در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید