ساری: بازی کردن همزمان رونالدو، ایگواین و دیبالا غیرممکن است، شرایط رونالدو مدام بهتر می گردد

به گزارش بانوی ایران، مائوریتزیو ساری از تیمش انتظار جدی دریافت بازی با اتلتیکومادرید را دارد.

ساری: بازی کردن همزمان رونالدو، ایگواین و دیبالا غیرممکن است، شرایط رونالدو مدام بهتر می گردد

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست با وجود قطعی شدن صعود بازی را جدی بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: اکنون تیم عالی بازی می نماید و البته دوست دارم در مسائل خاصی، استمرار بیشتری ببینم. باید ویژگی های بازیکنان خودمان را مدنظر داشته باشیم و البته قطعا جای بیشتری برای پیشرفت داریم. نگران نحوه بازی اتلتیکو مادرید نخواهیم بود. رویارویی با اتلتیکو سخت است اما باید به اهمیت صدرنشینی در گروه فکر کنیم. سیمئونه در اتلتیکو مادرید کارهای بزرگی انجام داده و به همین خاطر او باید تشویق گردد.با وجود قطعی شدن صعود امیدوارم بازیکنان این بازی را جدی بگیرند.

او در ادامه اضافه نمود: رابطه خوبی با رونالدو دارم. اگر بازیکنی با عناوین پرشمار از تعویضش عصبانی گردد، یعنی هنوز انگیزه بالایی دارد و این جنبه مثبت ماجرا است. رونالدو در تمرینات گروهی شرکت کرد و به نظر می رسد شرایط او رو به بهبودی است. با این حال باید شرایط او را طی امروز و فردا آنالیز کنم. شرایط مصدومیت دلیخت و برناردسکی باید همچنان مورد آنالیز قرار گیرد. بازی کردن آن ها به احساس و شرایطی که دارند، بستگی دارد. بازی کردن همزمان رونالدو، ایگواین و دیبالا کنار یکدیگر به خاطر ویژگی هایی که دارند، ممکن نیست اما این 3 نفر می دانند چگونه به خوبی بازی نمایند و با یکدیگر راحت هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 579

به "ساری: بازی کردن همزمان رونالدو، ایگواین و دیبالا غیرممکن است، شرایط رونالدو مدام بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: بازی کردن همزمان رونالدو، ایگواین و دیبالا غیرممکن است، شرایط رونالدو مدام بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید