زیرساخت های عمرانی در منطقه زلزله زده دشتی عملیاتی شد

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران: مدیرکل بحران استانداری بوشهر گفت: زیرساخت های شهری و روستایی در مناطق زلزله زده دشتی اجرا شده و با بازسازی منازل مسکونی در این مناطق بخش عمده ای از آسیب دیدگان اسکان یافته اند.

زیرساخت های عمرانی در منطقه زلزله زده دشتی عملیاتی شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر،کاظم مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روستاهای زلزله زده دشتی از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند اظهار کرد: با توجه به نقش و صندلی ارتباطات در دنیای امروزی، در کنار سایر خدماتی که برای مردم مناطق زلزله زده اجرا شده، توسعه خدمات اینترنتی هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی ازبهره مندی اهالی مناطق زلزله زده دشتی از اینترنت پرسرعت با پهنای باند 256 خبرداد و بیان نمود: با پیگیری های اجرا شده و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، روستاهای سنا، سرمک، درویشی، کردلان، بامنیر که در زلزله سال گذشته خسارت دیده بودند از اینترنت پرسرعت با پهنای باند 256 بهره مند می شوند.

مدیرکل بحران استانداری بوشهر گفت: این اقدام مفید به وسیله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده و روستاهای مذکور از اینترنت پرسرعت با پهنای باند 256 بهره مند خواهند شد.

مرادی با اشاره به اینکه فرایند بازسازی مناطق زلزله زده دشتی مطلوب است بیان نمود: تسریع در خدمات رسانی به مناطق زلزله زده و کوشش برای اتمام بازسازی واحدهای در حال ساخت از اولویت های مورد نظر است.

وی اضافه نمود: اکنون زیرساخت های شهری و روستایی در مناطق زلزله زده دشتی اجرا شده و با بازسازی منازل مسکونی در این مناطق بخش عمده ای از آسیب دیدگان اسکان یافته اند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 910

به "زیرساخت های عمرانی در منطقه زلزله زده دشتی عملیاتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های عمرانی در منطقه زلزله زده دشتی عملیاتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید