زمان بازی پرسپولیس و تراکتور کی است؟

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، سوپرجام فصل 99-1398 بالاخره امروز(یکشنبه) بین دو تیم پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر و تراکتور، قهرمان جام حذفی از ساعت 19و 50 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد. دیداری که قرار بود ابتدای فصل برگزار گردد و سپس به نیم فصل و پس از آن به این تاریخ موکول شد تا در هفته های پایانی لیگ بیستم، شاهد سوپرجام فصل قبل باشیم.

زمان بازی پرسپولیس و تراکتور کی است؟

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

پرسپولیسی ها که با قرعه کشی میزبان این ملاقات لقب گرفتند، در حالی به مصاف حریف می فرایند که یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود یعنی وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و سعید آقایی دفاع چپ پرسپولیس در این ملاقات خواهد بود. شاگردان گل محمدی که در 2 فصل اخیر، پیروز به کسب سوپرجام شده اند، در لیگ بیستم با 48 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارند و تراکتوری ها نیز با کسب 33 امتیاز از 23 بازی در رده ششم واقع شده است. پرسپولیس در 5 ملاقات اخیر خود، 4 بار پیروز شده و تنها یک تساوی کسب نموده است.

در سوی دیگر، شاگردان رسول خطیبی در تراکتور برای ملاقات امروز 4 بازیکن تاثیرگذار خود یعنی پیمان بابایی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سعید واسعی را در اختیار ندارند و حضور اکبر ایمانی و هادی محمدی در این ملاقات در هاله ای از ابهام است. تراکتوری ها در 5 بازی اخیر خود، 3 تساوی، یک شکست و یک پیروزی کسب نموده اند که شکست آن ها برابر آلومینیوم باعث شد تا قرمزهای آذربایجان از جام حذفی کنار بفرایند.

تراکتور تحت راهنمایی ساکت الهامی توانست قهرمان فصل گذشته جام حذفی گردد تا به این مسابقه برسد اما از آن موقع، 3 بار نیمکت تراکتور دچار تغییر شده و حالا راهنمایی آن ها برعهده رسول خطیبی است؛ مربی که در ملاقات امروز قرار است به تعدادی از بازیکنان امید خود نیز بازی دهد. تراکتور حواشی مختلفی مثل درگیری دو کاپیتان این تیم یعنی شجاعی و دژاگه با سرمربی را پشت سر گذاشته اما همین حواشی سبب شدند تا دو جام قبلی یعنی جام حذفی و لیگ برتر تقریبا برای تراکتور تمام شوند و به نظر می رسد سوپرجام تنها امید تیم تبریزی برای کسب یک جام در این فصل باشد.

این دو تیم پیش از این، 47 بار به مصاف هم رفتند که سهم پرسپولیس 21 برد و سهم تراکتور 10 پیروزی بوده است و 16 ملاقات هم به تساوی کشیده است. این دو پیش از این، یک بار در این فصل و در چارچوب لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که سرخ ها پیروز شدند با گل سید جلال حسینی، در تبریز برنده از زمین خارج شوند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه جامعه خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1715

به "زمان بازی پرسپولیس و تراکتور کی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازی پرسپولیس و تراکتور کی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید