زمان اعلام نام برندگان قرعه کشی سایپا ، پیش فروش 3 محصول جدید از امروز

به گزارش بانوی ایران، معاون مهندسی سازمان و سیستم های سایپا گفت: اسامی برندگان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده سایپا ساعت 13 امروز (یکشنبه) از سه طریق سایت اصلی سایپا، سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد.

زمان اعلام نام برندگان قرعه کشی سایپا ، پیش فروش 3 محصول جدید از امروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، عباس قاسمی در مراسم قرعه کشی طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در محل شرکت پارس خودرو اضافه نمود: در مجموع 992 هزار و 277 نفر واجد شرایط این طرح شناخته شدند که با توجه به ظرفیت تخصصی 10 هزار خودرویی به ازای هر 99 نفر یک خودرو تحویل خواهد شد.

وی با تشریح خلاصه ای از مراحل فروش فوق العاده سایپا اعلام نمود: فرایند احراز هویت و ثبت نام اولیه از چهارم تا چهاردهم خرداد ماه انجام و پس از آن در روزهای پانزدهم تا شانزدهم خرداد متقاضیان واجد شرایط شرکت در قرعه کشی پایش شدند. دسته بندی متقاضیان واجد شرایط به تفکیک هفت خودروی عرضه شده در مورخ هجدهم خرداد اجرا شده است.

بنا به این گزارش، بک میلیون و 80 هزار نفر در طرح فروش فوق العاده خودرو ثبت نام کردند و نتیجه راستی آزمایی از اطلاعات ارایه شده نشان داد که بیشتر مشتریان اطلاعات درست در سایت ثبت نام وارد کردند؛ از این رو تنها 8 درصد از اطلاعات ثبت نام کنندگان با شروط لحاظ شده از سوی وزارت صمت مغایرت داشت

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش هم از عرضه سه محصول جدید، هم زمان با طرح پیش فروش محصولات این مجموعه اطلاع داد. مجید باقری گفت: طبق وعده قبلی و به دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین بار پیش فروش خودرو شاهین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از یکشنبه، 18 خرداد، شروع می گردد.

وی اضافه نمود: به جز شاهین دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی ساینا S و کوییک S نیز برای نخستین بار در این طرح عرضه خواهند شد. به گفته وی به این ترتیب از مجموع 9 محصولی که در طرح پیش فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، 3 خودرو جدید واقع شده است.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این که زمان تحویل خودرو شاهین، دی ماه 99 خواهد بود، گفت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده، طرح پیش فروش، مطابق با برنامه فراوری سایپا خواهد بود و همه محصولات، در موعد مقرر و مشخص شده به مشتریان تحویل می گردد.

باقری اضافه نمود: پیش فروش 9 محصول گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه، 18 خردادماه، پس از انتها قرعه کشی طرح فروش فوق العاده از ساعت 14 در وب سایت اینترنتی فروش سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com شروع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1096

به "زمان اعلام نام برندگان قرعه کشی سایپا ، پیش فروش 3 محصول جدید از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نام برندگان قرعه کشی سایپا ، پیش فروش 3 محصول جدید از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید