راموس: همه دوست دارند مورینیو سرمربی شان باشد

به گزارش بانوی ایران، کاپیتان رئال مادرید عقیده دارد ژوزه مورینیو مربی سطح بالایی است و همه دوست دارند با او کار نمایند ولی الان رئال مادرید سرمربی دارد.

راموس: همه دوست دارند مورینیو سرمربی شان باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، ژوزه مورینیو که بین سال های 2010 تا 2013 سرمربی رئال مادرید بود، بعد از کسب نتایج ضعیف از راهنمایی منچستریونایتد برکنار شد.

رئال مادرید بعد از برکناری لوپتگی، سانتیاگو سولاری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و این مربی می تواند در صورت برتری در دیدار شنبه شب برابر العین به اولین جام خود در رئال دست یابد.

سرخیو راموس در همین ارتباط گفت: 5 سال است که مورینیو از رئال مادرید رفته است و ما هنوز درباره مورینیو صحبت می کنیم. چرا؟ او مربی سطح بالایی است و بنابراین همه دوست دارند با او کار نمایند. رئال مادرید قهرمانی های زیادی به دست آورده است و ما باید برای مربی که داریم احترام قائل شویم. مورینیو سرمربی ما نیست. سولاری سرمربی ما است. باید ببینیم می توانیم قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را به دست بیاوریم و شاید بعد از آن وقت بشود که درباره مورینیو صحبت کرد ولی من دوست ندارم وارد این ماجراها شوم. شما فکر می کنید چون من کاپیتان تیم هستم می توانم نقشی در آمدن مربی بعدی رئال داشته باشم؟ این طور نیست.

رئال مادرید بعد از برتری برابر کاشیما ژاپن، به دیدار نهایی جام جهانی باشگاه ها رسیده است و شنبه شب در دیدار نهایی برابر العین میزبان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 120

به "راموس: همه دوست دارند مورینیو سرمربی شان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: همه دوست دارند مورینیو سرمربی شان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید