رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال معرفی شد

به گزارش بانوی ایران، تهران (پانا) - سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال طی حکمی رئیس دپارتمان جوانان را منصوب کرد.

رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال معرفی شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، غلامرضا جباری به عنوان رئیس دپارتمان جوانان منصوب شد.

در حکم قنبرزاده به جباری آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس دپارتمان جوانان منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بوده و از سوابق وی می توان به اخذ گواهینامه صلاحیت مدرسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، داوری در لیگ برتر فوتبال ایران، فعالیت به عنوان دبیر درس تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش، رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، دبیر جلسات مسئولین کمیته ها و دپارتمانهای فدراسیون فوتبال و دبیر کارگروه پژوهش فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1689

به "رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید