دو طرح دانش بنیان شناخت کرونا با قیمت مناسب به بازار می آید

به گزارش بانوی ایران، در راستای فراخوان با یاری زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می دهیم، فراوری انبوه 2 مدل کیت دانش بنیانی با قیمت مناسب و مقیاس بالا به بازار خواهد آمد.

دو طرح دانش بنیان شناخت کرونا با قیمت مناسب به بازار می آید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از آغازین روز های شیوع ویروس کرونا در کشور با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک فراخوان ملی برای فراوری کیت های تشخیصی ایرانی منتشر کرد، امروز اعلام نموده است که دو طرح دانش بنیانی ارسال شده به عنوان طرح های برگزیده انتخاب شده و به فراوری انبوه می رسند.

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این باره می گوید: پس از انتشار این فراخوان، 4 طرح دانش بنیانی برای فراوری کیت تشخیصی کرونا به دبیرخانه ارسال و 2 طرح انتخاب شد.

این طرح ها به زودی به مرحله فراوری انبوه می رند و وارد بازار می شوند. البته این طرح ها ابتدا باید به تایید سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برسد و سپس شرکت ها باید طی یک هفته کیت ها را به فراوری انبوه برسانند.

قرار بر این است که این کیت های تشخیصی هر چه زودتر به بازار در مقیاس بالا و قیمت مناسب عرضه گردد و در اختیار بیمارستان ها قرار گیرد.

شایسته یادآوری است، با یاری زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می دهیم عنوان فراخوانی است که میخواهد با هم افزایی فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری گامی قدرتمند و هم افزایی در یاری به مردم و جامعه برای مبارزه با ویروس جدید کرونا با یاری توانمندی دانش بنیان ها و استارتاپ ها بردارد. با استفاده از این ظرفیت علمی و فناورانه و نوآورانه موجود در کشور گام های جدی برای مبارزه با این بیماری برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 868

به "دو طرح دانش بنیان شناخت کرونا با قیمت مناسب به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو طرح دانش بنیان شناخت کرونا با قیمت مناسب به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید