دومین همایش انتخاباتی ترامپ با وجود نقدها فراوان برگزار می گردد

به گزارش بانوی ایران، ترامپ با وجود افزایش نقدها از او به دلیل گردهمایی انتخاباتی قبلی اش و بی کفایتی دولت آمریکا در مدیریت بحران کرونا، دومین گردهمایی انتخاباتی خود را در نیوهمپشایر برگزار می نماید.

دومین همایش انتخاباتی ترامپ با وجود نقدها فراوان برگزار می گردد

به گزارش به نقل از خبرگزاری تاس، با وجود بحران شدید همه گیری ویروس کرونا در آمریکا و افزایش تعداد مبتلایان در این کشور، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا میخواهد دومین گردهمایی انتخاباتی خود را روز شنبه 11 جولای در جمع طرفداران خود در نیوهمپشایر برگزار کند.

پیش از این کاخ سفید تمامی رویداد های انتخاباتی را به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر انداخته بود. با این حال ترامپ روز 20 ژوئن اولین همایش انتخاباتی خود را در اوکلاهاما برگزار کرد که با نقدها بسیاری روبرو شده بود.

خالی بودن سالن محل سخنرانی ترامپ در اوکلاهاما موجب شد که ترامپ تبلیغات منفی دموکرات ها را عامل ترساندن مردم برای حضور در این همایش انتخاباتی اعلام کند.

دومین همایش انتخاباتی ترامپ در نیوهمپشایر و بعد از اعمال محدودیت های اجتماعی به دلیل افزایش آمار قربانیان کرونا در آمریکا، برگزار خواهد شد. در گردهمایی اول در اوکلاهاما ترامپ به دلیل عدم رعایت پروتکل های مربوط به کرونا از جمله ماسک نزدن خودش و طرفدارانش و عدم رعایت فاصله لازم در میان طرفداران شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته بود.

در بیانیه جدید کمپین انتخاباتی ترامپ از همه افرادی که قرار است در این همایش شرکت نمایند قویا خواسته شده است که ماسک بزنند و مواد ضدعفونی نیز قرار است در محل سخنرانی تدارک دیده گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1153

به "دومین همایش انتخاباتی ترامپ با وجود نقدها فراوان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش انتخاباتی ترامپ با وجود نقدها فراوان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید