دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری از افتتاح دفتر این جمعیت در استان اطلاع داد و گفت: برای تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب باید جوانان انقلابی، دلسوزانه، فعالانه و امیدوارانه وارد میدان عمل شوند.

دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

سید احمد علوی 20 اسفندماه در حاشیه افتتاح دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این جمعیت به عنوان یکی از تشکیلات سیاسی با اعتقاد به ضرورت تغییر و نو شدن جریان انقلابی تشکیل شده است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: همچنین این جمعیت دیدگاه خود را از ملاحظات نواصولگرایی برگرفته و یکی از مباحث جاری و مورد توجه در بدنه جوان انقلابی جامعه است و جوانگرایی در همه ابعاد را یکی از شاخص های اصلی نواصولگرایی می داند.

وی اعلام کرد: بنابراین برای تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب باید جوانان انقلابی، دلسوزانه، فعالانه و امیدوارانه وارد میدان عمل شوند تا از رسیدن به وضع نامعلوم جلوگیری گردد و تجربه هزینه های غیر قابل جبران گذشته تکرار نگردد.

علوی کوشش برای حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات، ایجاد شور انتخاباتی، پیگیری مطالبات اجتماعی مردم و ... را از اهداف تشکیل جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد و گفت: اعضای این جمعیت از بین نخبگان، فرهنگیان، اساتید، مهندسان و ... انتخاب شده است و ورود همگان را در تشکیلات آزاد ارج می نهیم.

گفتی است، در این آئین معاون امور استان های جمعیت پیشرفت و عدالت کشور حضور داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1572

به "دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید