خبرنگار وال استریت ژورنال: بازرسان آژانس اتمی چهارشنبه به نطنز می فرایند

به گزارش بانوی ایران، خبرنگار یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابعی اطلاع داد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه به سایت هسته ای نطنز می فرایند.

خبرنگار وال استریت ژورنال: بازرسان آژانس اتمی چهارشنبه به نطنز می فرایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در پیغامی توییتری اطلاع داد که بر اساس گفته منابعی، بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه به سایت هسته ای نطنز خواهند رفت.

سایت هسته ای نطنز طی روزهای اخیر شاهد رویدادهای بوده است که اولین آن، روز یکشنبه با حادثه خرابکاری در تاسیسات غنی سازی روبرو شد.

پس از آن نیز، مقامات جمهوری اسلامی ایران، روز سه شنبه اطلاع دادند که به آژانس بین المللی انرژی اتمی قصد خود برای شروع غنی سازی 60 درصد در سایت هسته ای نطنز را اعلام نموده اند.

کاظم غریب آبادی نماینده ایران در سازمان های بین المللی در وین نیز بامداد چهارشنبه گفت که غنی سازی 60 درصد توسط دو آبشار IR-4 و IR-6 در سایت هسته ای نطنز صورت خواهد گرفت.

وی در پیغام توییتری نوشت: اصلاحات فرآیند شروع شده و انتظار داریم که هفته آینده محصول مورد نظر جمع آوری گردد. این محصول به طور قابل توجهی کیفیت و کمیت محصولات رادیودارویی را بهبود خواهد بخشید.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1631

به "خبرنگار وال استریت ژورنال: بازرسان آژانس اتمی چهارشنبه به نطنز می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار وال استریت ژورنال: بازرسان آژانس اتمی چهارشنبه به نطنز می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید