خبرنگاران کره شمالی خواهان بالاترین سطح هوشیاری دربرابر کرونا شد

به گزارش بانوی ایران، پکن- خبرنگاران- روزنامه رودونگ سینمون ارگان حزب حاکم کار کره شمالی روز آدینه در مطلبی خواهان بالاترین سطح هوشیاری در کشور دربرابر ویروس خطرناک کرونا شد.

خبرنگاران کره شمالی خواهان بالاترین سطح هوشیاری دربرابر کرونا شد

این نشریه خاطر نشان کرد سخت ترین تدابیر در روزهای اخیر برای پیشگیری از ویروس در این کشور در نظر گرفته شده است و در مرزها همچنان تدابیر محدود نماینده برقرار است.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نشست اخیر دفتر سیاسی هم خواهان اتخاذ سرسختانه ترین تدابیر برای جلوگیری از نفوذ کرونا به این کشور شد.

کره شمالی می گوید به رغم شیوع بیماری در کشورهای دیگر، تا به امروز موردی از ابتلا به کرونا نداشته است و از نخستین روزهای همه گیری مرزهایش را با چین بسته است.

روزنامه می نویسد که امنیت مردم برای دولتمردان اولویت است و به همین خاطر همه باید مسئولیت پذیر بوده و هر فرمان و تدبیری در ارتباط با پیشگیری از بیماری را رعایت نمایند.

نشریه تصریح نموده است خسارت کرونا به کشورهای دیگر جامعه بین المللی نه تنها کم نشده بلکه روز به روز افزایش یافته است و به همین سبب کره شمالی باید کار پیشگیری و کنترل بیماری را با قدرت دنبال کند.

این روزنامه خواهان اتخاذ قوی ترین تدابیر پیشدستانه و فوری در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی شده تا ویروس کرونا به هیچ طریقی احتمال ورود به کشور نداشته باشد.

کره شمالی پیشتر به همه دستور داده است که باید در برابر قوانین مقابله با این ویروس تابعیت مطلق داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 985

به "خبرنگاران کره شمالی خواهان بالاترین سطح هوشیاری دربرابر کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کره شمالی خواهان بالاترین سطح هوشیاری دربرابر کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید