خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: هیات های ورزشی به دنبال جذب حامی مالی باشند

به گزارش بانوی ایران، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش وجوانان همدان گفت: هیات های ورزشی سطح استان باید به دنبال جذب حامیان مالی باشند.

خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: هیات های ورزشی به دنبال جذب حامی مالی باشند

محسن جهانشیر روز یکشنبه در بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و دیدار با کارکنان و هیات فوتبال این شهرستان گفت: هیات های ورزشی سطح استان باید در راستای رشد و ارتقای ورزش نسبت به تامین منابع مالی از راه جذب حامی مالی اقدام کنند.

وی بیان نمود: دستگاه ورزش بهتر از سال های قبل در کنار هیات ها در راستای رشد و پیشبرد اهداف و برنامه های ورزش استان گام بر می دارد اما نیاز است هیات ها نسبت به جذب حامی مالی برای پوشش بخشی از هزینه ها به ویژه در عرصه ورزش حرفه ای اقدام کنند.

جهانشیر با تاکید بر اینکه امسال نگاه ویژه به توسعه ورزش استان همدان داریم، گفت: به همین دلیل باید از تمامی داشته های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی گفت: از تیمداری شهرستان ها در رشته های مختلف ورزشی و حضور در لیگ های مطرح کشور استقبال می کنیم و در حد توان نیز حمایت لازم را خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به ظرفیت مهم ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر گفت: این ورزشگاه جزو سرمایه های اصلی ورزش استان به شمار می رود و ملایری ها باید از این ظرفیت مهم در راستای توسعه ورزش استفاده کنند.

هم اکنون 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان ملایر فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: هیات های ورزشی به دنبال جذب حامی مالی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: هیات های ورزشی به دنبال جذب حامی مالی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید