خبرنگاران سعادتمند: پیگیر منبع انتشار اسناد باشگاه استقلال هستیم

به گزارش بانوی ایران، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: انتشار اسناد باشگاه رفتار و حرکت صحیحی نیست و پیگیر این هستیم که منبع آن را پیدا کنیم.

خبرنگاران سعادتمند: پیگیر منبع انتشار اسناد باشگاه استقلال هستیم

احمد سعادتمند امروز در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه استقلال با توجه بزرگی و عظمت خود و جایگاهی که در فوتبال ایران و آسیا و حتی دنیا دارد مستلزم این است قراردادهایی به امضا برساند که بتواند منافع خود را به بهترین شکل ممکن تامین کند.

وی اضافه نمود: با مذاکرات و جلسات که متعددی داشتیم در نهایت با شرکتی صادق و دارای توانمندی مالی به توافق رسیده و قرارداد کارشناسی به امضا رساندیم.

مدیرعامل استقلال گفت: هدف من این است طرفداران استقلال را از نگرانی خارج کنیم. بخش بزرگی از طلب هرویه میلیچ پرداخت شده است و مطالبات شیخ دیاباته را نیز تا روز آدینه تسویه خواهیم کرد. این 2 بازیکن از بهترین نفرات استقلال محسوب می شوند و به طور حتم در استقلال خواهند ماند.

سعادتمند توضیح داد: قرارداد نیکولای بودوروف فسخ خواهد شد و اینکه چه بازیکنی جای او را در استقلال خواهد گرفت به نظر کادر فنی بستگی دارد.

وی تاکید نمود: نگاه ما به تیم های پایه ای استقلال ویژه است و برای آموزشگاه استقلال برنامه های خاصی داریم چرا که بازیکنان مستعد و با آتیه ای می توانند از پایه ها به بزرگسالان راه پیدا نمایند. ما امروز (چهارشنبه) بعد از یک سال حقوق اعضای کادر فنی و بازیکنان امید استقلال را پرداخت کردیم.

مدیرعامل استقلال گفت: ما وظیفه داریم زیرساخت ها و امکانات را برای استقلال فراهم کنیم تا بازیکنان و مربیان با آرامش با خیال راحت برای موفقیت استقلال گام بردارند.

سعادتمند درباره انتشار اسناد باشگاه استقلال در رسانه ها اظهار داشت: این رفتار و حرکت صحیح نیست و پیگیر این هستیم که منبع آن را پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که موافق ادامه برگزاری لیگ برتر است یا خیر، اظهار داشت: آرزوی همه ما این است جامعه به سطح عادی بازگشته و ویروس کرونا از بین رود اما جان انسان ها اهمیت دارد، ما تابع نظر ستاد ملی کرونا، سازمان بهداشت دنیای، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1062

به "خبرنگاران سعادتمند: پیگیر منبع انتشار اسناد باشگاه استقلال هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سعادتمند: پیگیر منبع انتشار اسناد باشگاه استقلال هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید