خبرنگاران خبرهای کوتاه پنجشنبه گلستان

به گزارش بانوی ایران، گرگان - خبرنگاران - شروع ساخت 500 واحد مسکن محرومان در گنبدکاووس، کشف پنج کیلوگرم مرفین در بندرترکمن و دستگیری 20 دزد سابقه دار در گنبد از مهمترین اخبار روز پنجشنبه گلستان است.

خبرنگاران خبرهای کوتاه پنجشنبه گلستان

رییس واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که این استان 950 بیمار دیالیزی دارد که از این تعداد 700 نفر شرایط پیوند کلیه را دارند.

محمد دادجو اضافه نمود: پارسال از مجموع 24 مرگ مغزی در استان، بازماندگان 9 نفر به اهدای عضو رضایت دادند.

**

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری گلستان گفت : بیش از 200 میلیون پیامک از سوی وزارت بهداشت در گلستان برای پیشگیری از شیوع کرونا به شهروندان ارسال شد.

**

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرترکمن گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین بازرسی از یک کامیون، بیش از پنج کیلوگرم مرفین کشف کردند.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت : با اعلام بازگشایی مدارس پس از شیوع کرونا 20 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی، 35 درصد دانش آموزان دوره متوسطه اول و 18 درصد دانش آموزان دوره متوسطه دوم در مدارس استان حاضر شدند.

**

عملیات ساخت 500 واحد مسکن محرومان با اعتبار 325 میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن در گنبدکاووس شروع شد.

همچنین هشت هزار و هشتصد و پنجاه و چهارمین واحد مقاوم سازی شده بنیاد مسکن گلستان و هزار و دویست و هفتادمین واحد مسکونی احداثی حوادث سیل توسط ستاد تعیین بازسازی بنیاد مسکن استان خراسان رضوی در گنبدکاووس افتتاح شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران انتظامی در پاکسازی 15 نقطه آلوده شهرستان در 24 ساعت گذشته پیروز به دستگیری 20 دزد سابقه دار، کشف 61 فقره سرقت، جمع آوری 44 معتاد و توزیع کننده موادمخدر و حدود پنج کیلوگرم موادمخدر شدند.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران انتظامی با آنالیز دوربین های مدار بسته پیروز به شناسایی و دستگیری کیف قاپ حرفه ای با 23 فقره سرقت شدند.

**

فرماندار آزادشهر گفت: یکی از بزرگترین واحدهای فراوری و بسته بندی برنج و حبوبات با سرمایه گذاری 240 میلیارد ریال و اشتغالزایی 50 نفر تا 2 ماه آینده در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح می گردد.

**

فرماندار گالیکش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تا به امروز در شهرستان را 162 مورد و فوت شدگان را 30 نفر گفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1076

به "خبرنگاران خبرهای کوتاه پنجشنبه گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرهای کوتاه پنجشنبه گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید