خبرنگاران خانه مانی عامل اصلی قطع زنجیره شیوع کروناست

به گزارش بانوی ایران، تبریز-خبرنگاران- رییس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان شرقی با انتقاد از بی توجهی مردم به تعطیلی ها پس از 13 بدر، گفت: باید توجه داشت که عنصر اصلی قطع زنجیره ویروس کرونا فقط در خانه ماندن مردم است.

خبرنگاران خانه مانی عامل اصلی قطع زنجیره شیوع کروناست

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

جواد رحمتی روز یکشنبه در در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا تاکید نمود و خواهان همکاری همه جانبه مردم و تمامی دستگاه های مسئول برای تحقق این هدف شد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش فعالیت های اقناعی برای افزایش رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن از سوی مردم، اضافه نمود: متاسفانه بعضی از مردم پس از روز 13 فروردین به روال عادی زندگی خود بازگشته و پروتکل های بهداشتی و ایمنی را نادیده گرفتند.

رحمتی افزود: بی توجهی به رعایت مسائل بهداشتی، فرایند کنترل بیماری و قطع زنجیره این ویروس را با مشکل روبرو خواهد نمود که امیدواریم در روزهای آینده شاهد همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم استان برای ریشه کن کردن این بیماری از استان و کشور باشیم.

وی با قدردانی از اتحاد بخش های مختلف کشور برای مقابله با بیماری کرونا، اظهارداشت: علی رغم بعضی کمبودها و نقدها، اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با این بیماری صورت گرفته است که باید در کنار آن به موضوعاتی همچون استفاده از زیرساخت های الکترونیکی برای پاسخگویی به ارباب رجوع و برگزاری جلسات کاری بیشتر بهره جست.

رحمتی از تمامی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی خواست تا با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی، پاسخگویی فیزیکی به اقشار مختلف مردم را به کمترین میزان ممکن برسانند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به بخش مهمی از عملکرد شهرداران استان در ارتباط با مقابله با بیماری کرونا، گفت: حدود 2 ماه است که عملیات ضدعفونی شهرها و سایر اقدامات بهداشتی و احتیاطی در تمامی شهرهای استان در حال اجراست.

رضا علیخانی با تاکید بر پرهیز از هرگونه حرکات نمایشی و اقدامات پوپولیستی به بهانه کرونا، اضافه نمود: این قبیل کارها اعتماد عمومی را خدشه دار نموده و برآیند مناسبی در جامعه نخواهد داشت.

وی خواهان تدوین دستورالعمل تعیین در ارتباط با نحوه ضدعفونی کردن معابر در استان برای پرهیز از هرگونه ورود خسارات به محیط زیست شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 827

به "خبرنگاران خانه مانی عامل اصلی قطع زنجیره شیوع کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خانه مانی عامل اصلی قطع زنجیره شیوع کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید