خبرنگاران بعضی اصناف مشهد مکلف به تعطیلی موقت یا کاهش ساعت کاری شدند

به گزارش بانوی ایران، مشهد- خبرنگاران- رییس اتاق اصناف مشهد گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، اتحادیه های صنفی زیرپوشش این اتاق طی بخشنامه ای بعضی از اصناف را مکلف به تعطیلی موقت یا ملزم به کاهش ساعت کاری خود ضمن رعایت دستورالعمل بهداشتی کردند.

خبرنگاران بعضی اصناف مشهد مکلف به تعطیلی موقت یا کاهش ساعت کاری شدند

محمود بنانژاد پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: براساس این بخشنامه صنوف تالارهای پذیرایی و ظروف کرایه، مشاوران معاملات املاک، نمایشگاه های خودرو و اتحادیه محصولات فرهنگی و بازیهای رایانه ای مشمول تعطیلی موقت شدند.

وی اضافه نمود: همچنین طبق این بخشنامه بعضی از صنوف مانند آرایشگاه های مردانه و زنانه و نیز مراکز فروش تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشمول کاهش ساعت کاری و رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی مرکز بهداشت استان خواهند بود.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: براساس این بخشنامه، فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و نقره در این کلانشهر نیز مکلف به فعالیت در نوبت بعدازظهر با رعایت کامل موارد بهداشتی طبق دستورالعمل مربوطه شده اند.

بنانژاد اضافه نمود: 96 اتحادیه و 105 هزار و 607 واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در مشهد فعال است که از این تعداد 55 هزار و 419 واحد توزیعی، 17 هزار و 129 واحد تولیدی، 16 هزار و 929 واحد خدماتی و 16 هزار و 130 واحد فنی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 893

به "خبرنگاران بعضی اصناف مشهد مکلف به تعطیلی موقت یا کاهش ساعت کاری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بعضی اصناف مشهد مکلف به تعطیلی موقت یا کاهش ساعت کاری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید