خبرنگاران بخشش اجاره 36 واحد تجاری در بجنورد

به گزارش بانوی ایران، بجنورد-خبرنگاران- مالک 36 باب مغازه یک بازارچه در بجنورد، مرکز خراسان شمالی، اجاره بهای یک ماه از این واحدهای تجاری را بخشود.

خبرنگاران بخشش اجاره 36 واحد تجاری در بجنورد

صاحب این املاک تجاری روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: با شیوع کرونا، بازاریان فروشی نداشته و درآمدی ندارند از این رو مسائلشان بسیار زیاد است.

امید یزدانی گفت: برای یاری به بازاریان، اجاره بهای یک ماه 36 واحد تجاری را به مستاجران بخگردده ام.

وی اضافه نمود: بازاریان روزهای سختی را می گذرانند و شرایط اقتصاد بسیار سخت شده است، از این رو، گذشتن از اجاره بها، می تواند تا حدی، مسائل و دغدغه ها را کاهش دهد.

این مالک واحدهای تجاری در بجنورد اظهار داشت: در این شرایط، بازاریان انتظار دارند تا با آنان مدارا گردد و خوشبختانه شماری از مالکان هم پای کار بوده و از دریافت اجاره بها صرف نظر نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، با شیوع کرونا، از اسفند ماه پارسال، شمار زیادی از مالکان از اجاره بهای املاک خود گذشت نموده اند.

16 هزار کسبه در بازار بجنورد مشغول به فعالیت هستند که گفته می گردد بخش بسیار زیادی از آنان، مستاجر هستند و با شیوع کرونا، در پرداخت این هزینه ها، دچار مشکل شده اند.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 101 هزار و 650 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 78 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6418 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1033

به "خبرنگاران بخشش اجاره 36 واحد تجاری در بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بخشش اجاره 36 واحد تجاری در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید