خبرنگاران اتحاد نظامی استرالیا و آمریکا برای مقابله با چین

به گزارش بانوی ایران، تهران- خبرنگاران- وزرای خارجه و دفاع آمریکا و استرالیا روز سه شنبه اعلام کردند که آن ها در حال گسترش همکاری های نظامی در میان تنش های زیاد با چین هستند و تشکیل یک جبهه مشترک میان متحدان را وعده دادند.

خبرنگاران اتحاد نظامی استرالیا و آمریکا برای مقابله با چین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری فرانسه، نتیجه مذاکرات میان وزیران خارجه و دفاع استرالیا پس از دو روز تبادل نظر در واشنگتن، حمایت از سیاست های تند دونالد ترامپ علیه چین می باشد.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در تبادل نظرها از حضور پنج ناو جنگی استرالیا در هفته گذشته در مانور ناوگان آمریکایی استقبال کرد.

اسپر در کنفرانس خبری مشترک گفت: این مانور نه تنها قابلیت تعامل را تقویت می نماید بلکه پیغام روشنی به پکن است که ما در دفاع از حقوق متحدین و شرکای خود هر جا که قوانین بین المللی اجازه دهد فعالیت خواهیم کرد.

لیندا رینولد وزیر دفاع استرالیا نیز از تقویت روابط کشورش با آمریکا در بخش های مختلف دفاعی از جمله جنگ های الکترونیک و فضایی اطلاع داد.

وی اضافه نمود: این همکاری توانایی مشترک ما برای یاری به امنیت منطقه و جلوگیری از رفتار بدخواهانه در منطقه را تقویت می نماید.

در بیانیه مشترک وزرای خارجه آمریکا و استرالیا نیز طرفین در خصوص اقدامات اخیر چین در هنگ کنگ اظهار نگرانی کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1187

به "خبرنگاران اتحاد نظامی استرالیا و آمریکا برای مقابله با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتحاد نظامی استرالیا و آمریکا برای مقابله با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید