حسینی: امیدوارم سختگیری در اجرای قوانین فقط برای پرسپولیس نباشد، فشار زیادی روی بازیکنان است

به گزارش بانوی ایران، کاپیتان پرسپولیس گفت: فشار زیادی روی بچه ها است و این کار را برای موفقیت سخت تر می نماید.

حسینی: امیدوارم سختگیری در اجرای قوانین فقط برای پرسپولیس نباشد، فشار زیادی روی بازیکنان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, سید جلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته نخست لیگ برتر, گفت: خداراشکر با حمایت طرفداران مان توانستیم در اولین بازی پیروز شویم و این پیروزی مبارک طرفداران باشد. این بازی اول بود و همواره بازی اول سخت است. بچه ها زحمت کشیدند و 3 امتیاز خوب این بازی کسب شد.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس می تواند بازهم عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند, گفت: ما 3 سال قهرمان شدیم و همین موضوع کارمان را به مراتب سخت تر می نماید. الان فشار زیادی روی بچه ها است و این کار را سخت تر می نماید اما بچه ها همه کوشش شان را می نمایند.

کاپیتان پرسپولیس راجع به مسائلی که برای حضور طرفداران در این بازی ایجاد شده بود, بیان کرد: از طرفداران ممنون هستیم اما باید بگویم اگر قرار است کاری درست و اصلاح گردد, باید صبر کنیم تا انجام گردد. سازمان لیگ برای این کار کوشش می نماید. امیدوارم این اتفاقات و سختگیری ها فقط برای بازی پرسپولیس رخ ندهد برای همه بازی ها این قوانین جدید اجرا گردد.

حسینی درباره مسائل مدیریتی باشگاه و حواشی به وجود آمده یادآور شد: این موارد به تیم و بازیکنان مربوط نمی گردد و بچه ها فقط یک وظیفه دارند و آن کوشش کردن است و نباید به مسائل دیگر فکر نمایند.

وی با اشاره به کار سخت پرسپولیس برای تکرار قهرمانی توضیح داد: بچه ها باید بیشتر کوشش نمایند و باشگاه باید امکانات لازم را فراهم کند. طرفداران سال گذشته سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم سال جاری هم همینطور باشد.در پرسپولیس کادر فنی و بازیکن جدید اضافه شده اند و نیاز به زمان دارند.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا امکانات لازم در اختیار تیم است, گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و تنها زمین استادیوم کاظمی مقداری خراب شده که برای همین در زمین خیریه عمل تمرین می کنیم.

حسینی درباره وضعیت لباس های جدید پرسپولیس بیان کرد: لباس های جدید خوب و باکیفیت هستند و امیدوارم تا آخر عوض نشوند, چون جنس خوبی دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 300

به "حسینی: امیدوارم سختگیری در اجرای قوانین فقط برای پرسپولیس نباشد، فشار زیادی روی بازیکنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: امیدوارم سختگیری در اجرای قوانین فقط برای پرسپولیس نباشد، فشار زیادی روی بازیکنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید