حرفهای جنجالی محمود فکری در کنفرانس خبری؛ معلوم است همه چیز از کجا آب میخورد!

به گزارش بانوی ایران، محمود فکری بعد از تساوی استقلال و نفت آبادان گفت: جا دارد به تیم نفت آبادان بابت یک امتیازی که گرفت تبریک بگویم. به تیم داوری هم تبریک می گویم، چون خیلی خوب داوری کردند و همان فرایند داوری بازی های قبل را ادامه دادند.

حرفهای جنجالی محمود فکری در کنفرانس خبری؛ معلوم است همه چیز از کجا آب میخورد!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

وی اضافه نمود: من قبل از بازی روی بحث داوری صحبت کردم و خواهش کردم که سوت های داوری به دقت زده گردد، ولی بعد از گل ما همه سوت ها برگشت. متاسفانه یک جور هایی شمشیر را از رو برای ما بستند. شب بازی گفتند بازیکن تیمتان محروم است و روز بازی نمی دانستیم بازیکنمان را می توانیم استفاده کنیم یا خیر.

فکری تاکید نمود: معلوم است همه چیز از کجا آب می خورد و شاید دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. همه جوره کوشش می نمایند استقلال نتیجه نگیرد، ولی ما کوشش می کنیم تا با خیلی ها بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیمش به راحتی دو امتیاز خانگی را از دست داد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که امروز افتاد، می توانستیم با دریافت سه امتیاز با تیم صدرنشین هم امتیاز شویم. سه امتیاز بازی امروز خیلی مهم بود و به گل هم رسیدیم. از سد حریف گذشتیم، اما از سد اشتباهات داوری نگذشتیم. گلی که نفتی ها زدند، پرسیدم و گفتند آفساید درست بوده است. در محوطه جریمه نفت پنالتی شد، اما ندریافتد. در صحنه هایی یاری داور به سود ما پرچم می زد، اما داور وسط آن را عوض می کرد و به ضررمان تصمیم می گرفت. هیچ هماهنگی بین داوران نبود و متزلزل نشان می دادند.

فکری ادامه داد: داور وسط با ما لجبازی می کرد و خیلی راحت به بازیکنان و نیمکت استقلال کارت نشان می داد. در بحث فنی باید بگویم، چه در گلی که آفساید بود و چه در گلی که خوردیم، بازیکن حریف را گم کردیم و فرصت به آن ها دادیم تا به گل برسند. با امتیازاتی که داریم، به صدر جدول نزدیک هستیم و فاصله آنچنانی نداریم. باید ضعف های مان را پوشش دهیم تا به امید خدا در بازی های آینده بهتر بازی کنیم. برای ضعف داوری نمی توانیم کاری کنیم. وقتی صحبتی انجام می دهیم، کمیته داوران و داوران قرار نیست، لجبازی نمایند. داوران به نوعی خدای زمین هستند و نباید دنبال لجبازی باشند.

وی توضیح داد: یک سوت اشتباه تیم را بالا و پایین می نماید. وقتی حرف می زنیم، نباید باعث ناراحتی داوران. داور نباید در زمین لجبازی کند. داوری که لجبازی کند فاکتور داوری را ندارد. چهار هفته حرف نزدیم عین آب خوردن علیه ما سوت زدند. در بازی با فولاد آن پنالتی را ندریافتد و یک پنالتی را برای آن ها دریافتد. در برنامه تلویزیونی چهار کارشناس می آورند، یکی می گوید صحنه مشکوک است و دیگری چیز دیگری می گوید. انگار ما از فوتبال چیزی نمی فهمیم و کارشناسان داوری می فهمند. خیلی راحت امتیازات را از ما دریافتد. برای یک تیم قشنگ سوت می زنند و اشتباهات شان به سود آنهاست، اما اشتباهات به ضرر ماست. متأسفانه باید با این اشتباهات جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با این فرایند به آینده استقلال امیدوار است یا نه، گفت: من خیلی به این تیم امیدوارم. تکرار می کنم ما 20 روزه فرصت داشتیم تا تیم را ببندیم. استقلال مسائلی، چون تغییرات مدیریتی، اقتصادی و خیلی از مسائل دیگر را داشت، اما مجموعه همکاری کرد، خودمان هم کوشش کردیم تا تیم شکل بگیرد. من به این تیم امیدوارم که در بازی های بعدی شکل بگیرد. بازیکنان باید مسائل سال های قبل را فراموش نمایند تا همان استقلال واقعی باشیم که هواداران می خواهند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1421

به "حرفهای جنجالی محمود فکری در کنفرانس خبری؛ معلوم است همه چیز از کجا آب میخورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرفهای جنجالی محمود فکری در کنفرانس خبری؛ معلوم است همه چیز از کجا آب میخورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید