جهانبخش در فهرست بدترین خریدهای فصل لیگ برتر جزیره

به گزارش بانوی ایران، تهران- خبرنگاران- یک تارنمای انگلیسی با اعلام پنج خرید ناموفق فصل جاری لیگ برتر جزیره، نام علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی را در رتبه پنجم این فهرست جای داد.

جهانبخش در فهرست بدترین خریدهای فصل لیگ برتر جزیره

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، تارنمای خبری دِ تاپ فلایت نوشت: جهانبخش فصل گذشته را به عنوان آقای گل لیگ برتر هلند به انتها رساند و فرم ایده آل وی موجب جلب توجه برایتون شد و این تیم لیگ رجحان برای به خدمت دریافت وی 17 میلیون پوند هزینه کرد تا ملی پوش ایرانی به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه انگلیسی بدل گردد.

با این حال، تیم برایتون اگرچه فصل نخست حضور در لیگ برتر جزیره را با ثبات پشت سر گذاشت اما در گلزنی زیاد پیروز نبود. آنها امیدوار بودند تا جهانبخش سرعت را به خط حمله تیم تزریق نموده و به ایجاد موقعیت گلزنی برای گلن موری یاری کند.

اما وینگر ایرانی بدون ثبت گل و پاس گل به نام خود در این فصل، کمترین میزان اثرگذاری را در تیم جدیدش داشت و حتی راهیابی به ترکیب اصلی برایتون برای وی به مسئولیتی سخت تبدیل شد و کنار آمدن با شرایط جدید در این سطح از فوتبال را سخت دید.

با این وجود، جهانبخش تنها خرید ناپیروز برایتون نبوده و در حقیقت تابستان سال 2018، آنها در یارگیری بسیار ضعیف عمل نموده اند و تعجبی ندارد که مرغ های دریایی خطر سقوط به لیگ پایین تر را بیخ گوش خود احساس نمایند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 190

به "جهانبخش در فهرست بدترین خریدهای فصل لیگ برتر جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش در فهرست بدترین خریدهای فصل لیگ برتر جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید