جنجال های خانم بازیگر مشهور و ملکه زیبایی، تصاویر

به گزارش بانوی ایران، دولت پاکستان خواهان برکناری پریانکا چوپرا، بازیگر هندی، از سمت خود به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف شد و گفت که او با حمایت از جنگ و دولت هند در اوج تنش های شدید در منطقه مورد مناقشه در کشمیر، این وضعیت را مورد تمسخر قرار داده است.

جنجال های خانم بازیگر مشهور و ملکه زیبایی، تصاویر

ایران آرت: به گزارش سی ان ان، شیرین مزاری وزیر حقوق بشر پاکستان روز چهارشنبه در نامه ای خطاب به هنریتا فور، مدیر اجرایی یونیسف خواست که چوپرای 37 ساله، دختر شایسته سابق دنیا، بلافاصله از سمت خود به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف برکنار گردد.

خانم چوپرا متهم به جینگوئیسم (ملیت گرایی افراطی) و حمایت از جنگ و پشتیبانی از هند در بحران کشمیر شد. این منطقه مورد اختلاف بین دولت هند و پاکستان است و هر دو مدعی هستند که به طور کامل به آنها تعلق دارد.

پریانکا چوپرا، بازیگر بالیوود و ملکه زیبایی پیشین دنیا، همسر نیک جوناس خواننده آمریکایی است. او از سال 2016، سفیر حسن نیت یونیسف است.

اوایل ماه جاری پریانکا چوپرا در حاشیه کنوانسیون زیبایی لس آنجلس درگیر یک بحث سیاسی شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک دختر جوان آمریکایی پاکستانی تبار در رویدادی که چوپرا در آن شرکت داشت، پشت میکروفون رفت و او را ریاکار نامید.

به گزارش بی بی سی، این بازیگر مشهور هندی در ماه فوریه در توئیتی نوشته بود زنده باد هند و از هشتگ نیروهای نظامی ارتش هند استفاده نموده بود.

در آن موقع، درگیری هند و پاکستان بر سر منطقه مناقشه برانگیز کشمیر بالا گرفته بود.

عایشه مایک، دختر جوان پاکستانی، خطاب به چوپرا گفت: شنیدن سخنان شما در خصوص انسانیت بسیار سخت بود؛ چون به عنوان همسایه ات، یعنی یک پاکستانی، می دانم که کمی دورو هستی.

او ویدئویی از صحبتهایش خطاب به چوپرا را در توییتر منتشر نموده است.

عایشه در بخش دیگری از سخنانش می گوید: شما سفیر صلح یونیسف هستید و [با این وجود] جنگ اتمی علیه پاکستان را ترغیب می کنید. در این [جنگ] برنده ای وجود ندارد.

خانم چوپرا در واکنش گفت دوستان پاکستانی زیادی دارد و هوادار جنگ نیست؛ ولی وطن پرست است.

چوپرا همچنین خطاب به عایشه گفت: دختر، فریاد نزن! ما همه برای عشق اینجا هستیم. داد نزن. آبروی خودت را نبر. همه ما باید حد میانه را بگیریم. ولی از اشتیاق و پرسش و ابراز نظرت متشکرم.

عایشه در توئیتر این واکنش چوپرا را نیز فریبکارانه توصیف نموده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 316

به "جنجال های خانم بازیگر مشهور و ملکه زیبایی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال های خانم بازیگر مشهور و ملکه زیبایی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید