ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد

به گزارش بانوی ایران، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد ماه اطلاع داد.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد ماه به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع داد و گفت: حدود 40 هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب می شوند.

وی اضافه نمود: آزمون دیگری برای جذب نیرو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد که به منظور کسب تجربه، مقرر است این سنجش توسط مرکز آزمون وزارتخانه مذکور برگزار و حدود 2400 نفر از نیرو های قرارداد خرید خدمت جذب شوند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در اواخر شهریور یا نیمه اول مهر

معاون رئیس جمهور اضافه نمود: در صورتی که آگهی استخدامی دستگاه های دولتی تا پیش از 20 مرداد منتشر گردد، آزمون آن در اواخر شهریور ماه یا نیمه اول مهر ماه برگزار می گردد.

انصاری در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آزمون استخدامی وجود دارد؟ شرح داد: در حال حاضر آگهی منتشر و ثبت نام از داوطلبان به عمل می آید تا تعداد داوطلبان تعیین گردد.

تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت در آزمون استخدامی دستگاه های دولتی رعایت می گردد

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای برگزاری آزمون تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت رعایت می گردد، ادامه داد: ممکن است گروه های مختلف شغلی جدا شده و آزمون، به جای یک نوبت در در دو نوبت برگزار گردد.

وی توضیح داد: تا زمان برگزاری آزمون استخدامی، سازمان سنجش آزمون هایی را برگزار خواهد نمود که تعداد داوطلبان آن بیشتر از آزمون استخدامی خواهد بود بنابراین تجارب لازم به دست می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1195

به "ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید