تیراندازی نزدیک فرودگاه ایندیاناپلیس 8 کشته و 60 مجروح بر جا گذاشت

به گزارش بانوی ایران، رسانه های آمریکایی از وقوع تیراندازی در ساختمانی نزدیک فرودگاه بین المللی ایندیاناپلیس خبر داده و گزارش ها حاکی از کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد است.

تیراندازی نزدیک فرودگاه ایندیاناپلیس 8 کشته و 60 مجروح بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی آمریکایی از وقوع تیراندازی در یکی از ساختمان های شرکت فِد اِکس در شهر ایندیاناپلیس واقع در ایالت ایندیانا خبر دادند.

به نوشته وبگاه شبکه ان بی سی نیوز، گزارش های اولیه از گسترده بودن این تیراندازی و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد حکایت دارد.

این ساختمان در نزدیکی فرودگاه بین المللی ایندیاناپلیس واقع شده و پلیس نیز هنوز به سوالات درباره جزئیات بیشتر پاسخ نداده است.

رسانه های آمریکایی نیز به نقل از گینی کوک سخنگوی اداره پلیس ایندیاناپلیس گزارش دادند که این حادثه یک شرایط تلفات گسترده است.

خبرگزاری اسپوتنیک تعداد قربانیان این حادثه را حداقل 8 مجروح اعلام نموده و نوشت که ضارب هنوز دستگیر نشده و احتمال وقوع درگیری های بیشتر وجود دارد.

گفته می گردد حدود 80 تا 90 کارمند شرکت فداِکس در این ساختمان گرفتار شده اند و محتمل است دو تیرانداز در محل حضور داشته باشند، یکی داخل ساختمان و دیگری بیرون مقابل خروجی.

بعضی رسانه های آمریکایی نیز به نقل از پرسنل اورژانس که برای انتقال افراد آسیب دیده به محل مراجعه کردند، گزارش دادند که حداقل 5 نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

ساعتی بعد از این حادثه، پلیس ایندیاناپلیس گفت که بعد از محاصره شدن ساختمان توسط نیرو های امنیتی، شخص تیرانداز اقدام به خودکشی نمود.

شبکه الجزیره به نقل از پلیس آمریکا گزارش داد که شمار مجروحان در حادثه تیراندازی در ساختمان شرکت فِداِکس به 60 مجروح افزایش یافته است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می گردد که بعضی نیز جان خود را از دست می دهند، اما لابی سلاح در این کشور به اندازه ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز آرشیو خشونت با سلاح گرم در آمریکا، تا یکم دسامبر سال 2020 بیش از 17400 مورد قتل و بیش از 36 هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان 1289 مورد در دفاع از خود، 2043 مورد تیراندازی غیرعمدی و 587 مورد تیراندازی کور بوده است.

بامداد سه شنبه نیز تیراندازی توسط یک دانش آموز در دبیرستانی در آمریکا، علاوه بر مجروح کردن یک افسر پلیس، منجر به کشته شدن خود وی نیز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1641

به "تیراندازی نزدیک فرودگاه ایندیاناپلیس 8 کشته و 60 مجروح بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی نزدیک فرودگاه ایندیاناپلیس 8 کشته و 60 مجروح بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید