تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش بانوی ایران، در حالی که ساعت 24 روز یکشنبه ششم شهریور ماه به عنوان آخرین فرصت نام نویسی در آزمون استخدامی تامین اجتماعی مشخص شده بود، این فرصت برای 24 ساعت تمدید شد. به این ترتیب علاقه مندان می توانند تا ساعت 24 امروز دوشنبه هفتم شهریور ماه 1401 در این آزمون استخدامی نام نویسی نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

برای نام نویسی در آزمون استخدامی تامین اجتماعی چه باید کرد؟

نزدیک به یک هفته است که برنامه استخدامی سازمان تامین اجتماعی شروع شده و با انتشار دفترچه و بعلاوه باز شدن سامانه نام نویسی علاقه مندان به استخدام در این سازمان بزرگ می توانند خودشان را برای آزمون مهر ماه سال جاری آماده نمایند. حالا این فرصت به میزان 24 ساعت دیگر هم تمدید شده و خاتمه روز دوشنبه هفتم شهریور ماه به عنوان آخرین مهلت نام نویسی معین شده است.

جدیدترین اصلاحات دفترچه آزمون

گرچه 31 مرداد ماه سال جاری دفترچه آزمون استخدامی در سازمان تامین اجتماعی منتشر شد اما تا به امروز چند اصلاحیه برای آن منتشر شده است. جدیدترین مورد اصلاحی این دفترچه استخدامی را ابوالفضل عفت نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان تشریح کرد.

عفت نژاد در این زمینه گفت:

در پی انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال 1401 در تاریخ 31 مردادماه 1401، عبارت صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی 25درصد بهره مند شوند که شرایط شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا بیکار ثبت شده باشد از ردیف 1 سهمیه 25 درصد ایثارگران قسمت الزامات، امتیازات و سهمیه های قانونی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای مذکور حذف می گردد.

مراحل و نحوه اعلام نتیجه آزمون استخدامی

مطابق زمان بندی ها، آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

  • در مرحله اول اعلام نتایج باید آنالیز گردد که کدام دسته از شرکت نمایندگان حدنصاب علمی این آزمون را کسب نموده اند. حد نصاب عبارت است از 50 درصد میانگین امتیاز سه نفر برتر در هر شغل پس از اعمال ضرایب مربوطه.
  • امتیاز شرکت نمایندگان با ضریب وزنی 40 درصد برای دروس عمومی و 60 درصد برای دروس تخصصی محاسبه می گردد. داوطلبانی که حدنصاب علمی را کسب نموده باشند برای مرحله آنالیز مدارک و سایر جزئیات معرفی خواهند شد.
  • شرکت نمایندگان در آزمون باید توجه داشته باشند که کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ گونه حق استخدامی برای آنان ایجاد نمی کند. بنابراین پذیرش نهایی موکول به تطبیق مدارک و شرایط و موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوءپیشینه از مراکز ذیصلاح خواهد بود.
  • در این مرحله پیش بینی شده که داوطلبان را به میزان سه برابر ظرفیت برای آنالیز مدارک و سایر امور استخدامی فرا بخوانند. در این میان اولویت با داوطلبانی است که هم نمره علمی بالاتری داشته اند و هم اینکه مدارک شان مورد تایید قرار گرفته باشد.
  • مرحله بعدی استخدامی در این سازمان معرفی داوطلبان به میزان دو برابر ظرفیت به گزینش سازمان است. پس از برگزاری مصاحبه، معرفی داوطلبان به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی مکتسبه آنان با وزن 60 درصد بـرای آزمون کتبی و 40 درصد بـرای مصاحبه و به تعداد دو برابـر ظرفیت پذیرش خواهد بود.

***

اخبار استخدام را در بلاگ خبرنگاران بخوانید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2171

به "تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید